Obs: husk fødselslisten, når i har født! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. august 2011

Ka+Ma=Be

Hej Piger.

Jeg ville bare lige minde jer om, at skrive jer på fødselslisten, når i har født Det er lidt nemmere for mig at overskue, og så kan vi jo alle følge med

Og rigtig mange gange tillykke til jer der har født ind til videre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Kofoed.

Vi prøver, men det kræver jo ungen gider komme ud

Har du styr på, at der er 5 der har født?

Anmeld

31. august 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Vi prøver, men det kræver jo ungen gider komme ud

Har du styr på, at der er 5 der har født?

Hehe jeg hepper på dig! 

Jah, det var også nogenlunde det jeg nåede frem til. Det er bare lidt svært at overskue alle de tråde, når man ikke har været så meget på de sidste par dage hehe. (læs: dejligt med en aktiv mødregruppe .)

Anmeld

31. august 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Hehe jeg per på dig! 

Jah, det var også nogenlunde det jeg nåede frem til. Det er bare lidt svært at overskue alle de tråde, når man ikke har været så meget på de sidste par dage hehe. (læs: dejligt med en aktiv mødregruppe .)

Hehe, ja jeg er jo herinde hele tiden, så har vist ret godt styr på det, hmm, get a life sweetie..

Hvordan går det så med dig?

Anmeld

31. august 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Hehe, ja jeg er jo herinde hele tiden, så har vist ret godt styr på det, hmm, get a life sweetie..

Hvordan går det så med dig?

Hehe det plejer jeg jo også Så jeg har heller ikke noget liv

Har bare haft det rigtig svært de sidste par dage og været rigtig ked af det Skal nok forklare senere. Har bare brug for at være lidt væk fra alt den fødselssnak. 

Hvad med dig? Går alting som det skal?

Anmeld

31. august 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Hehe det plejer jeg jo også Så jeg har heller ikke noget liv

Har bare haft det rigtig svært de sidste par dage og været rigtig ked af det Skal nok forklare senere. Har bare brug for at være lidt væk fra alt den fødselssnak. 

Hvad med dig? Går alting som det skal?

Her sker ikke en skid, overhovedet. Synes det er belastende, men skal til jordemoder imorgen, håber hun har nogle glædelige nyheder.

Men ellers prøver jeg at tage mig sammen til at ringe til vores præst, men orker ikke den samtale, stor tuder allerede når jeg tænker på, hvad jeg skal sige, så den er svær.

Jeg kunne godt bruge at par dage uden baby og mave, synes det bliver lidt for meget efterhånden, så kan godt forstå dig.

Anmeld

31. august 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Her sker ikke en skid, overhovedet. Synes det er belastende, men skal til jordemoder imorgen, håber hun har nogle glædelige nyheder.

Men ellers prøver jeg at tage mig sammen til at ringe til vores præst, men orker ikke den samtale, stor tuder allerede når jeg tænker på, hvad jeg skal sige, så den er svær.

Jeg kunne godt bruge at par dage uden baby og mave, synes det bliver lidt for meget efterhånden, så kan godt forstå dig.

Det kan jeg skam godt forstå! Det er ikke ligefrem en samtale man har lyst til at have.

Er spændt på, hvad jordemoderen siger. Der er jo heldigvis ikke så længe til, at de kan begynde at hjælpe fødslen igang hvis det er

Anmeld

31. august 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Det kan jeg skam godt forstå! Det er ikke ligefrem en samtale man har lyst til at have.

Er spændt på, hvad jordemoderen siger. Der er jo heldigvis ikke så længe til, at de kan begynde at hjælpe fødslen igang hvis det er

Nej, men tror den er skøn når det er overstået.

Det jo det, håber bare jeg på magisk vis allerede er godt på vej i fødsel, så hun kommer ud af sig selv.

Men du er jo også i højrisiko perioden, ihh.

Forresten Signe. er den der fødte tidligst i forhold til termin, nu er Baby-støv jo 34+2, hun var den sidste der kunne nå det.

Anmeld

31. august 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Nej, men tror den er skøn når det er overstået.

Det jo det, håber bare jeg på magisk vis allerede er godt på vej i fødsel, så hun kommer ud af sig selv.

Men du er jo også i højrisiko perioden, ihh.

Forresten Signe. er den der fødte tidligst i forhold til termin, nu er Baby-støv jo 34+2, hun var den sidste der kunne nå det.

Ja, det ville da være dejligt Er godt nok også spændt på, hvor sent de sidste i gruppen føder.

Nå ja, det har jeg faktisk ikke tænkt over. Det kan jeg lige så godt skrive på så

Anmeld

31. august 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Ja, det ville da være dejligt Er godt nok også spændt på, hvor sent de sidste i gruppen føder.

Nå ja, det har jeg faktisk ikke tænkt over. Det kan jeg lige så godt skrive på så

Hvornår skal du til jordemoder igen?

Det er jo også, de kan jo gå til midtvejs i oktober, ikke om jeg kunne magte det.

Hihi, jeg siger dig, jeg har intet liv for tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.