1. samt nyt mavebillede, og lidt bange anelser..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.331 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. august 2011

bobbles

Lægger lige det allerførste mavebillede ind jeg har taget og så et helt nyt billede jeg lige har lagt ind.. i næsten samme stilling og læg lige mærke til navle området, har jo navlebrok og er ved at være ret nervøs jeg synes det ser rigtig voldsomt ud, og er lidt bange for om jeg kan klare en vaginal fødsel hvis der er noget med mine tarme.. Ville ikke så meget bare ud med det, er bare lidt nervøs

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

bobbles

Frøken Christiansen skriver:

Lægger lige det allerførste mavebillede ind jeg har taget og så et helt nyt billede jeg lige har lagt ind.. i næsten samme stilling og læg lige mærke til navle området, har jo navlebrok og er ved at være ret nervøs jeg synes det ser rigtig voldsomt ud, og er lidt bange for om jeg kan klare en vaginal fødsel hvis der er noget med mine tarme.. Ville ikke så meget bare ud med det, er bare lidt nervøs

op

Anmeld

31. august 2011

Nettemor

ser det sådan ud hele tiden? for så ville jeg nok lige snakke med lægen om det...

men ellers fin bebsehule

Anmeld

31. august 2011

CamillaValby

Det ligner navlebrok

Hvis jeg var dig ville jeg få ringet til lægen i morgen og lige komme til tjek

Anmeld

31. august 2011

bobbles

CamillaValby skriver:

Det ligner navlebrok

Hvis jeg var dig ville jeg få ringet til lægen i morgen og lige komme til tjek

sygehuset ved godt at jeg har navlebrok, men det er blevet værre med tiden, og navlebrokken er vokset meget synes jeg, og det gør mig lidt nervøs, men jeg skal til jordemoder den 8 september, og er godt nok nervøs for hvor meget den muligvis vokser hvis jeg skal gå helt til terminen..

Anmeld

31. august 2011

Mauser.

Jeg ville da helt klart få det undersøgt det ser da ikke rart ud for dig altså ! - Håber at du kan føde naturligt, ellers en super fin mave du har dig der (;

Anmeld

31. august 2011

bobbles

nettemor skriver:

ser det sådan ud hele tiden? for så ville jeg nok lige snakke med lægen om det...

men ellers fin bebsehule

ja det ser sådan ud hele tiden, men den er bare blevet meget voldsomt stor på det sidste og er bange for hvor meget den når at vokse på det sidste stykke tid jeg har tilbage

Anmeld

31. august 2011

CamillaValby

sygehuset ved godt at jeg har navlebrok, men det er blevet værre med tiden, og navlebrokken er vokset meget synes jeg, og det gør mig lidt nervøs, men jeg skal til jordemoder den 8 september, og er godt nok nervøs for hvor meget den muligvis vokser hvis jeg skal gå helt til terminen..

Ok det er så lige om lidt.

Når du har været hos JM så giv lige en update. Men tænker bare er det ikke noget som lægen skal holde øje med og ikke JM ? bare lige noget jeg undre mig lidt over

Anmeld

31. august 2011

Nettemor

ja det ser sådan ud hele tiden, men den er bare blevet meget voldsomt stor på det sidste og er bange for hvor meget den når at vokse på det sidste stykke tid jeg har tilbage

det kan jeg godt forstå. kan du ikke ringe til din læge eller jm og bede dem og at kigge på det?

Anmeld

31. august 2011

bobbles

Mulleunge skriver:

Jeg ville da helt klart få det undersøgt det ser da ikke rart ud for dig altså ! - Håber at du kan føde naturligt, ellers en super fin mave du har dig der (;

der har været læger der har kigget på det problemet er bare at jeg skal i fuld narkose for at de kan operere mig og skal de det skal lille pigen jo være ude inden 5 min  så ved ikke helt hvornår det er forsvarligt at få hende ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.