MD scanning 20+1 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.452 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. august 2011

Nitz - <3 David

Så er jeg kommet hjem fra en veloverstået MD scanning.. Det hele så ud til at være tip top Og det viste sig sørme at være en lille dreng vi venter..

Kæresten var SÅ stolt.. For nu kunne han melde sig ind i klubben af kammerater der har fået en søn (samtlige af hans kammerater har sjovt nok fået drenge som det første barn)

Her er lige et par billeder fra scanningen.. Vi fik endda et kig i 3D selvom HAN ikke har så meget sul på kroppen endnu, så kunne man da se ansigtet ret godt

Nøj hvor er jeg forelsket i det lille væsen Og hvor er det skønt at det ikke længere er en "den" Men en SØN!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

HelenaJ

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Så er jeg kommet hjem fra en veloverstået MD scanning.. Det hele så ud til at være tip top Og det viste sig sørme at være en lille dreng vi venter..

Kæresten var SÅ stolt.. For nu kunne han melde sig ind i klubben af kammerater der har fået en søn (samtlige af hans kammerater har sjovt nok fået drenge som det første barn)

Her er lige et par billeder fra scanningen.. Vi fik endda et kig i 3D selvom HAN ikke har så meget sul på kroppen endnu, så kunne man da se ansigtet ret godt

Nøj hvor er jeg forelsket i det lille væsen Og hvor er det skønt at det ikke længere er en "den" Men en SØN!!

Mmm hvor er han lækker - og tillykke

Anmeld

31. august 2011

Nitz - <3 David

HelenaJ skriver:

Ja han er så fin selvom der ikke er så meget baby sul endnu

Anmeld

31. august 2011

Mette.

Tillykke med den fine scanning og hvor er han bare fin.

Anmeld

31. august 2011

Frøken J.

Så var det ikke en pige! Haha! Dejlig bebs, gode billeder

Anmeld

31. august 2011

Nitz - <3 David

Frøken J. skriver:

Så var det ikke en pige! Haha! Dejlig bebs, gode billeder

Nej hun var ikke det mindste i tvivl ang. kønnet.. det var så tydeligt som det overhovedet kunne være SKØNT!

Anmeld

31. august 2011

Nitz - <3 David

Mette. skriver:

Tillykke med den fine scanning og hvor er han bare fin.

Mange tak Ja han ser bare perfekt ud.. Selvom man godt kunne se at der ikke er så meget sul på kroppen endnu

Anmeld

31. august 2011

Nitz - <3 David

HelenaJ skriver:

Ja han er bare super fin.. Og mange tak

Anmeld

31. august 2011

Pige2009

Skønt at se den lille bebs

Anmeld

31. august 2011

Nitz - <3 David

Baagøe skriver:

Skønt at se den lille bebs

Ja det var super skønt jeg kan kigge på de billeder 1000 gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.