Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Vi tager den da lige igen.... * TERMIN: 19. September* GESTATION: 37+2* FOSTERSKØN: 2700g* FØDESTED: Viborg* PIGE/DRENG: Pige* NAVN:Hemmeligt* ANDRE BØRN: Julie Mira * VÆGTFORØGELSE: +28 kg * STRÆKMÆRKER: Ja - som klør helt vildt* KVALME: Ja... * ØDEMER: Ja.. * PLUKVEER: Ja mærker dem pænt jævntligt. * KRAMPER: Ja i benene om natten - især når jeg skal strække dem.. * MÆRKER DU LIV?: Ja meget* MAVENS STØRRELSE HERUNDER SYMFYSEMÅL:35* SCANNINGER, LÆGEBESØG OG JM BESØG: Har været til alle lægebesøg.. Mangler et par Jordemoder besøg stadig* GLUKOSEBELASTNING: Nope* GRAVIDITETSGENER: Kvalme, opkast, halsbrand og begyndende BL.. * FØDSELSFORM: Vaginal * ER DU BANGE FOR FØDSLEN: Nej..* HVOR LANG TID ER DER TIL BARSEL: Er på barsel... * ANDET: Glæder mig helt vildt.. Til at få guldet i armene...
Vi tager den da lige igen....
* TERMIN: 19. September* GESTATION: 37+2* FOSTERSKØN: 2700g* FØDESTED: Viborg* PIGE/DRENG: Pige* NAVN:Hemmeligt* ANDRE BØRN: Julie Mira * VÆGTFORØGELSE: +28 kg * STRÆKMÆRKER: Ja - som klør helt vildt* KVALME: Ja... * ØDEMER: Ja.. * PLUKVEER: Ja mærker dem pænt jævntligt. * KRAMPER: Ja i benene om natten - især når jeg skal strække dem.. * MÆRKER DU LIV?: Ja meget* MAVENS STØRRELSE HERUNDER SYMFYSEMÅL:35* SCANNINGER, LÆGEBESØG OG JM BESØG: Har været til alle lægebesøg.. Mangler et par Jordemoder besøg stadig* GLUKOSEBELASTNING: Nope* GRAVIDITETSGENER: Kvalme, opkast, halsbrand og begyndende BL.. * FØDSELSFORM: Vaginal * ER DU BANGE FOR FØDSLEN: Nej..* HVOR LANG TID ER DER TIL BARSEL: Er på barsel... * ANDET: Glæder mig helt vildt.. Til at få guldet i armene...
* TERMIN: 2. Oktober* GESTATION: 35+3* FOSTERSKØN: 3000 gram * FØDESTED: Skejby* PIGE/DRENG: Pige* NAVN:Hemmeligt* ANDRE BØRN: Ingen* VÆGTFORØGELSE: +18 kg * STRÆKMÆRKER: Ja, men det er bare de gamle fra min overvægtstid, som er strukket ud.* KVALME: Af og til, men sjældent.* ØDEMER: Kun prøvet et par gange. Ret sjældent!* PLUKVEER: Jævnligt!* KRAMPER: Næsten! Er tit ved NÆSTEN at få krampe, men når at strække benene ud.* MÆRKER DU LIV?: Ja meget* MAVENS STØRRELSE HERUNDER SYMFYSEMÅL:35* SCANNINGER, LÆGEBESØG OG JM BESØG: MAngler et par JM besøg, og har nu også prøvet at besøge FG og få kørt strimmel * GLUKOSEBELASTNING: Nope* GRAVIDITETSGENER: Rygsmerter, voldsom halsbrand og bækkensmerter* FØDSELSFORM: Vaginal * ER DU BANGE FOR FØDSLEN: Lidt* HVOR LANG TID ER DER TIL BARSEL: Er allerede på barsel... * ANDET: Baby har masser af hår på hovedet! Og en lidt for hurtig hjertelyd :/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
* TERMIN: 16. februar 2012* GESTATION: 15+6* FOSTERSKØN: ca. 150 g * FØDESTED: Aalborg* PIGE/DRENG: Ved ikke* NAVN: Vi har ikke besluttet os endnu* ANDRE BØRN: Ingen* VÆGTFORØGELSE: 0 kg * STRÆKMÆRKER: Ingen (endnu)* KVALME: Sjældent* ØDEMER: Nej* PLUKVEER: Nej* KRAMPER: Nej* MÆRKER DU LIV?: Ikke endnu desværre* MAVENS STØRRELSE HERUNDER SYMFYSEMÅL:Ikke målt endnu* SCANNINGER, LÆGEBESØG OG JM BESØG: Har været til 1. lægebesøg og NF* GLUKOSEBELASTNING: Nej (men frygter det, da min mor havde problemer med sukker i urinen)* GRAVIDITETSGENER: Milde "tømmermænd"(træt, ugidelig, rastløs, småskidt, hovedpine), halsbrand og forstoppelse. Men for det meste går det uden problemer!
* FØDSELSFORM: vaginal og gerne i vand
* ER DU BANGE FOR FØDSLEN: Nej, er først ved så småt at forstå, at den skal ud igen * HVOR LANG TID ER DER TIL BARSEL: 15 uger (smutter tidligt og holder forlænget juleferie)* ANDET: Glæder mig bare så meget til jordmoderbesøg, misdannelsesscanningen og indrette børneværelset - og så selvfølgelig til at få den lille i mine arme
TERMIN: 10. Oktober* GESTATION: 34+2* FOSTERSKØN: 2300 gram og 2200 g* FØDESTED: Herlev* PIGE/DRENG: To drenge... * NAVN:Hemmeligt* ANDRE BØRN: Ingen* VÆGTFORØGELSE: 15 kg. * STRÆKMÆRKER: Meget lidt ved min gamle nalvepiercing.
* KVALME: Jaah en gang imellem* ØDEMER: Nej
* PLUKVEER: Ja om natten* KRAMPER:Nej
* MÆRKER DU LIV?: Ja hele tiden.... * MAVENS STØRRELSE HERUNDER SYMFYSEMÅL:40 tror jeg. * SCANNINGER, LÆGEBESØG OG JM BESØG: Jeg mangler en scanning, et læge besøg og to JM besøg. * GLUKOSEBELASTNING: Ja, en smule.. * GRAVIDITETSGENER: Jaah, det hele.. Ej, det værreste er de ligger på mine urinvejsleder. Av av...
* FØDSELSFORM: Vaginal * ER DU BANGE FOR FØDSLEN: Jaah. * HVOR LANG TID ER DER TIL BARSEL: Fra i Mandags.. * ANDET: Jeg er efterhånden træt a, at være gravid... av av...
Termin: 9. februar
gestation: 16+6
fosterskøn: ??
Fødested: Hillerød
pige/dreng: vides først 9. september
navn: benjamin eller dina
andre børn: nej
vægtforøgelse: 0
strækmærker: nej
Kvalme: nej
ødemer: nej
Plukveer: nej
kramper: nej
Mærker du liv: kan ikke mærke liv endnu
mavens størrelse: ved ikke har ikke målt den
scanninger/lægebesøg/jormor: har været til nakkefold og skal til MD om en uge, også har jeg været til jordmor en gang
glukosebelastning: nej
graviditetsgener: ingen udover lidt ømme brystvorter
fødselsform: vand
er du bange for fødslen: ja
hvor langt tid er der til barsel: ork længe endnu
andet: glæder mig til at den lille langt om længe kommer ud selvom jeg skal vente længe endnu
TERMIN: 15. jan* GESTATION: 20+3* FOSTERSKØN: Har ikke noget - men min-mave.dk siger 360 g* FØDESTED: Esbjerg* PIGE/DRENG: * NAVN:Hemmeligt* ANDRE BØRN: Ingen* VÆGTFORØGELSE: -4 kg. * STRÆKMÆRKER: Ja, mange på maven
* KVALME: Hver morgen de første timer og ofte om aftenen fra kl 20 - tit med opkast* ØDEMER: Nej
* PLUKVEER: Nej* KRAMPER:Nej
* MÆRKER DU LIV?: Ja tit * MAVENS STØRRELSE HERUNDER SYMFYSEMÅL:18 cm i torsdags * SCANNINGER, LÆGEBESØG OG JM BESØG: 2 JM, 2 scanninger og 1. lægebesøg * GLUKOSEBELASTNING: Tror jeg ikke?* GRAVIDITETSGENER: Kvalme, opkast, ligamentssmerter og MEGET ondt dernede
* FØDSELSFORM: Vaginal * ER DU BANGE FOR FØDSLEN: Ikke for selve fødslen (smerter) men blødning bagefter, ja * HVOR LANG TID ER DER TIL BARSEL: Officielt til december - men går allerede hjemme * ANDET: Jeg har ondt, men når h*n sparker glemmer jeg det
* TERMIN: 18. september* GESTATION: 37+4* FOSTERSKØN: JM: 2700 (37+4) SL: 2730 (36+1) hmm, så hun skulle ikke have taget noget på, på 10 dage...* FØDESTED: Kolding* PIGE/DRENG: Pige * NAVN: Anastasia* ANDRE BØRN: Nope* VÆGTFORØGELSE: +20 kg* STRÆKMÆRKER: Masser og overalt på maven, lidt på det ene bryst og lidt ved bildækket* KVALME: I ny og næ* ØDEMER: Lidt på hænder og foder* PLUKVEER: RIGTIG MANGE øv* KRAMPER: Ikke længere, skønt (7-9-13)* MÆRKER DU LIV?: Rigtig meget i dag, hold da op* MAVENS STØRRELSE HERUNDER SYMFYSEMÅL: 37 (37+4)* GLUKOSEBELASTNING: 2 gange, men begge negative, jubii* GRAVIDITETSGENER: Masser, magter ikke at ramse dem alle op* FØDSELSFORM: Vaginal* ER DU BANGE FOR FØDSLEN: Nej, men kan snart ikke holde til, at vente på den mere, men er lidt bange for epiralen, men skal have den, såå...* HVOR LANG TID ER DER TIL BARSEL: Er på den 1½ siden den startede, skønt. Dog været sygemeldt siden 1. april* ANDET: Min jordemoder tror jeg føder før termin, men intet er sikkert, dog tror jeg også selv på det, for hold da op der sker mange nye ting med kroppen hver eneste dag.
* TERMIN: 11. november 2011* GESTATION: 30+0* FOSTERSKØN: 1600g* FØDESTED: Aalborg* PIGE/DRENG: Pige* NAVN:Melissa* ANDRE BØRN: Ingen* VÆGTFORØGELSE: +11 kg* STRÆKMÆRKER: Ja nogle få* KVALME: Engang imellem* ØDEMER: Nej* PLUKVEER: Ja* KRAMPER: Ja om natten* MÆRKER DU LIV?: Ja * MAVENS STØRRELSE HERUNDER SYMFYSEMÅL:28* SCANNINGER, LÆGEBESØG OG JM BESØG: Mangler 1 lægebesøg og nogle flere besøg ved jm. * GRAVIDITETSGENER: Ondt i ryggen, kvalme* FØDSELSFORM: Vaginal * ER DU BANGE FOR FØDSLEN: Nej egentlig ikke. * HVOR LANG TID ER DER TIL BARSEL: En måned* ANDET: Kan næsten ikke vente til jeg har min lille pige i armene
* TERMIN: Idag D. 2 september * GESTATION: 40+0* FOSTERSKØN: 3700 gram* FØDESTED: Hillerød* PIGE/DRENG: Dreng* NAVN: Noah-Elias* ANDRE BØRN: Ingen* VÆGTFORØGELSE: +16 kg har jeg holdt siden 26+0* STRÆKMÆRKER: Ja konventere til tiger * KVALME: Tjek fordi bassen fylder så meget efterhånden * ØDEMER: Nej* PLUKVEER: ja føler mig som 1 stor plukve * KRAMPER: Ja om natten* MÆRKER DU LIV?: Ja mest når han kan høre sin far * MAVENS STØRRELSE HERUNDER SYMFYSEMÅL: 39 cm * SCANNINGER, LÆGEBESØG OG JM BESØG: Nej* GRAVIDITETSGENER: kvalme, menses murren og ondt i lænden* FØDSELSFORM: Vaginal * ER DU BANGE FOR FØDSLEN: Nej * HVOR LANG TID ER DER TIL BARSEL: gik fra d. 5 august * ANDET: Glæder mig til han melder sin ankomst om ikke andet får han lidt hjælp d. 7 september
* TERMIN: 21. September * GESTATION: 37+2 * FOSTERSKØN: 3000g * FØDESTED: OUH * PIGE/DRENG: Dreng * NAVN: Slet ikke fastlagt endnu * ANDRE BØRN: Lucas * VÆGTFORØGELSE: +10kg * STRÆKMÆRKER: Ja, men de kom ved min førstefødte * KVALME: Ja til tider.. men ikke så galt. * ØDEMER: Nej * PLUKVEER: Ja. (måtte end da forlade en kirkesal under en barnedåb.. ) * KRAMPER: Ja det sker * MÆRKER DU LIV?: ORK Ja.. * MAVENS STØRRELSE HERUNDER SYMFYSEMÅL:36 * SCANNINGER, LÆGEBESØG OG JM BESØG: Min læge vil først se mig når jeg har født, ellers mangler jeg nogle JM besøg * GLUKOSEBELASTNING: Nope * GRAVIDITETSGENER: Små kvalme, lidt halsbrand, vand i kroppen * FØDSELSFORM: Vaginal * ER DU BANGE FOR FØDSLEN: Nej ikke bange, mere nervøs.. * HVOR LANG TID ER DER TIL BARSEL: Er på barsel... * ANDET: Håber at føde før tid eller til tiden denne gang (igangsættelse sidst=42+2) for jeg er SÅ træt i min krop, men glæder mig så meget til at lillebror melder sin ankomst
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128