Noah-spam og suttejagt på en helt alm. onsdag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. august 2011

Maria-s

MÅ bare lige dele nogle billeder med jer!!.... Kom vist lige til at gå amok med kameraet her til middag!

Men altså jeg er jo NØDT til at have noget dokumentation til om 25 - 35 år, når jeg sidder og fortæller HVOR dygtig han var da han var lille, at det gik SÅ stærkt og at han var godt på vej til at kravle inden han fyldte 6 mdr.!!  Ellers er der jo ingen der vil tro mig

Så lige MAKS billedespam

Happy-billeder, TAND-billeder og jeg-jagter-min-SUT-billeder

PS: Nogen der sagde; Den dreng er da en kende opmærksom på det kamera!!? Neeeeejjjjj, eller!...  Måske moren her kommer til at tage et par billeder i "ny og næ" og han derfor "trænet" kigger yndigt mod linsen?

GO DAG til jer allleeeee!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Mettemus

DYYYGTIG dreng! Hvor er han SEJ! Og lækker som altid - han ligner lidt en lille mand allerede! Elsker billederne af bobler og bissen!

til dig og din store dreng!

Anmeld

31. august 2011

CA

Hold da op han er fremme i skoen!!  Lækker dreng!! 

Anmeld

31. august 2011

Kit

Dejlige billeder. Hvor er han bare for vild med det kravleri

Anmeld

31. august 2011

AnneBJ

Altså bortset fra at Felix ikke fatter det der med at kravle, så kunne det have været en billedserie af ham!

Han er noget så lækker Maria, og jeg synes han kommer til at ligne dig mere og mere?

Anmeld

31. august 2011

Maria-s

Mettemus skriver:

DYYYGTIG dreng! Hvor er han SEJ! Og lækker som altid - han ligner lidt en lille mand allerede! Elsker billederne af bobler og bissen!

til dig og din store dreng!

JA man er jo så STOLT som mor, ikke

Jeg eeeelsker også det billede med boblen  Tror jeg skal have det lavet i stort til væggen

Anmeld

31. august 2011

Maria-s

Carina87 skriver:

Hold da op han er fremme i skoen!!  Lækker dreng!! 

Ahhmen moren her er også ret stolt (Hvis du ikke allerede HAVDE fornemmet dét). Men sådan har man det vel altid med sin(e) egen/egne

Anmeld

31. august 2011

Maria-s

Kit skriver:

Dejlige billeder. Hvor er han bare for vild med det kravleri

Ja han er snart ikke til at styre på 10 tønder land, så forældrene her skal snart igang med at pakke væk/ sætte mulige farer/ ting der ikke kan tåle en liter spyt+SKARP tand uden for pilfinger-rækkevidde!

Anmeld

31. august 2011

Maria-s

AnneBJ skriver:

Altså bortset fra at Felix ikke fatter det der med at kravle, så kunne det have været en billedserie af ham!

Han er noget så lækker Maria, og jeg synes han kommer til at ligne dig mere og mere?

hehe ja det kunne det sagtens Anne! Men nu er Felix jo heller ikke lige så gammel som Noah, så du har lidt tid at løbe på!

Jamen jeg synes også han ligner mig lidt mere som tiden går, men altså omvendt har jeg set billeder af manden min fra da han var nogenlunde samme alder og DER er der i hvert fald IKKE noget at være i tvivl om

Men her lige et billede af mig da jeg var godt 1 år tror jeg. Synes godt jeg kan se lidt af det samme (Måske det bare er moren der kan det )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. august 2011

piadas

Hvor er det da bare et fedt billede, det med boblen - jeg elsker hans udtryk!

Jeg vil give Anne ret - han ligner dig rigtig meget!

Og hvor er han da bare fremme i skoene. Han skal nok blive til noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.