Jeg skal giftes jubiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. august 2011

stine_olesen

Ikke det store, hvid kjole og slør bryllup, det tager vi når der er skrabet penge sammen til det. Men en lille hyggelig cermoni på rådhuset med 4 af vores rigtig gode venner.

Min kære kommende meget uromantiske mand, svaret tilbage på mit spørgsmål om vi skulle tage på rådhuset, efter at have fået opstillet muligheden for at få lavet testamente eller tage på rådhuset, at det måtte vi jo hellere Så det blev vi så enig om. Ikke noget man kan være negativ over da det bare er sådan han er.

Vi skal nu sammen se på ringe på lørdag, hvilket jeg er glad for da det viser han er lidt interesseret i at vi trodsalt skal blive mand og kone

Så lørdag d. 24 sep holder vi os en lille fest, meget afslappet og hyggeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Muffin_girl

stine_olesen skriver:

Ikke det store, hvid kjole og slør bryllup, det tager vi når der er skrabet penge sammen til det. Men en lille hyggelig cermoni på rådhuset med 4 af vores rigtig gode venner.

Min kære kommende meget uromantiske mand, svaret tilbage på mit spørgsmål om vi skulle tage på rådhuset, efter at have fået opstillet muligheden for at få lavet testamente eller tage på rådhuset, at det måtte vi jo hellere Så det blev vi så enig om. Ikke noget man kan være negativ over da det bare er sådan han er.

Vi skal nu sammen se på ringe på lørdag, hvilket jeg er glad for da det viser han er lidt interesseret i at vi trodsalt skal blive mand og kone

Så lørdag d. 24 sep holder vi os en lille fest, meget afslappet og hyggeligt.

Vil da bare lige ønske dig tillykke med den kommende titel som fru  

Anmeld

31. august 2011

Sildefisk

Tillykke  blev selv gift i sommers 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.