Hjemmefødselspakke.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.086 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. august 2011

Zafir

Jeg har en pose liggene med tenabind, nettrusser, vådliggerunderlag og sådan nogen ting.

Sådan en hjemmefødselspakke. Jeg fik ikke brug for den - kan ikke huske hvorfor Men altså, der er ingen grund til jeg har den liggene.

Tror også jeg har en pakke med amme indlæg som jeg heller ikke har brugt, den kan jeg putte i posen også.

Du kan få den, hvis du betaler porto

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

4kløver

Vil så gerne føde hjemme. Men manden er ikke lige med på det..

Anmeld

31. august 2011

Zafir

4kløver skriver:

Vil så gerne føde hjemme. Men manden er ikke lige med på det..

Alle farmænner jeg kender, der har haft en hjemmefødsel med deres kone ELSKER det og er VILDE med det. KEnder I ikke en mand der har oplevet det, han kan snakke med??

Anmeld

31. august 2011

betjenten

Zafir skriver:

Jeg har en pose liggene med tenabind, nettrusser, vådliggerunderlag og sådan nogen ting.

Sådan en hjemmefødselspakke. Jeg fik ikke brug for den - kan ikke huske hvorfor Men altså, der er ingen grund til jeg har den liggene.

Tror også jeg har en pakke med amme indlæg som jeg heller ikke har brugt, den kan jeg putte i posen også.

Jeg skal føde hjemme til dec. og skal da gerne hjælpe dig af med fødselspakken  

Anmeld

31. august 2011

Zafir

betjenten skriver:

Jeg skal føde hjemme til dec. og skal da gerne hjælpe dig af med fødselspakken  

Så send mig bare din mailadresse, så sender jeg mit kontonummer, så du kan overføre for porto

Anmeld

31. august 2011

Mira0911

Zafir skriver:

Hvad bliver porto? 

Anmeld

31. august 2011

Zafir

Mira0911 skriver:

Hvad bliver porto? 

Den vejer 450 gram uden embalage hvis jeg ikke kan finde de der amme indlæg... mmm... hvis jeg kan finde dem bliver det lidt mere. men det burde kunne klares inden for 500 gram uden ammeindlæggene

Men der er lige en der har skrevet til mig.
hvis hun springer fra, så vender jeg tilbage.

Anmeld

31. august 2011

Mira0911

Zafir skriver:

Den vejer 450 gram uden embalage hvis jeg ikke kan finde de der amme indlæg... mmm... hvis jeg kan finde dem bliver det lidt mere. men det burde kunne klares inden for 500 gram uden ammeindlæggene

Men der er lige en der har skrevet til mig.
hvis hun springer fra, så vender jeg tilbage.

Super... 

Anmeld

31. august 2011

betjenten

Zafir skriver:

Så send mig bare din mailadresse, så sender jeg mit kontonummer, så du kan overføre for porto

Min mail er cb77@live.dk  Finder dankortet frem med det samme...

Anmeld

31. august 2011

4kløver

Zafir skriver:

Alle farmænner jeg kender, der har haft en hjemmefødsel med deres kone ELSKER det og er VILDE med det. KEnder I ikke en mand der har oplevet det, han kan snakke med??

Nej.. jeg tror at han er bange for det, vis der skulle ske noget. Han siger godt nok med smil på læben at han gider ikke det gris. Men ved at det ikke er det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.