Hvor køber man gymnastiksko i str. 23?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.068 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. august 2011

Nessie

Hej piger

Daniel og jeg er begyndt til forældre/barn gymnastik, og sidst fik vi en seddel med hjem, at de små skal have gymnastiksko på, men hvor køber jeg lige sådan nogen henne?
Som ikke er alt for dyre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

SjeBets

Nessie skriver:

Hej piger

Daniel og jeg er begyndt til forældre/barn gymnastik, og sidst fik vi en seddel med hjem, at de små skal have gymnastiksko på, men hvor køber jeg lige sådan nogen henne?
Som ikke er alt for dyre

jeg fandt nogle i en sports butik og synes ikke jeg gav alverden for dem ... bare sådan nogle alminderlige nogle 

Anmeld

31. august 2011

Mor-til-asta-09

Nessie skriver:

Hej piger

Som ikke er alt for dyre

vi køber bare de der skindfutter i bilka til 80 kr... og de er skridsikre samtidig

Anmeld

31. august 2011

Nessie

SjeBets skriver:

jeg fandt nogle i en sports butik og synes ikke jeg gav alverden for dem ... bare sådan nogle alminderlige nogle 

Ja, så har jeg jo lige afsløret, at jeg ikke kommer særlig tit i en sportsbutik

Troede ikke de havde noget til så små fødder, men må da lige svinge ind forbi på vejen hjem

Anmeld

31. august 2011

Nessie

Mor-til-asta-09 skriver:

vi køber bare de der skindfutter i bilka til 80 kr... og de er skridsikre samtidig

Ja, dem kan man selvfølgelig også bruge. Skal alligevel have nogle nye, dem vi har hjemme, er pist forsvundet, kan ikke finde dem nogen steder

Anmeld

31. august 2011

SjeBets

Nessie skriver:

Ja, så har jeg jo lige afsløret, at jeg ikke kommer særlig tit i en sportsbutik

Troede ikke de havde noget til så små fødder, men må da lige svinge ind forbi på vejen hjem

hehe jow det er jeg sikker på, tøsen min har små fødder og er sikker på at jeg også dengang gik i sportmaster eller hvad de hedder. Har ikke givet over 100 kr for dem .. men hvad præcis kan jeg ikke huske 

Anmeld

31. august 2011

Nessie

SjeBets skriver:

hehe jow det er jeg sikker på, tøsen min har små fødder og er sikker på at jeg også dengang gik i sportmaster eller hvad de hedder. Har ikke givet over 100 kr for dem .. men hvad præcis kan jeg ikke huske 

Jeg prøver at kigge, ellers kan det være de ved hvor man kan få til små fødder

Anmeld

31. august 2011

Femøre

Jeg købte i H&M de er rigtig gode og holder fint en hel sæson.

Anmeld

31. august 2011

Nessie

Femøre skriver:

Jeg købte i H&M de er rigtig gode og holder fint en hel sæson.

H&M, selvfølgelig, tak for det

Anmeld

31. august 2011

Femøre

Nessie skriver:

H&M, selvfølgelig, tak for det

Men nu var det lyserøde gymnastiksko, ved ikke om de har lyseblå eller hvide.. Men mon ikke de har det? Kan ikke huske om jeg gav 50 eller 80 kr pr par..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.