Hvordan får jeg det sagt....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. august 2011

karina pigen

for pokker i vold og alt muligt.

jeg har været inde til møde på forælder fonden for at snakke og får lidt støtte i denne liiidt hårde tid..

og selvom jeg godt selv er kllar over hvad jeg skal gøre, synes jeg virkelig det er meega svært.

jeg har besluttet at han skal flytte ud pg sin adresse,kan ik vente til han får lejlihed igennem kommunen der vil gå 3-4 mdr.. det holder jeg bare ik til.

men jeg er splittet med følelser af samvittighed, følelsen af at jeg er et dumt menneske, som bare kaster ham på gaden. men det er ik mit valg at vi ik skal være sammen med mere.

og jeg må tænke på mig selv, der er en deadline i forhold til hvornår jeg skal søge de forskellge tilskud og der skal jeg bare bo alene før jeg få dem. og det ville hjælpe mig mega meeeget.

men hvordan får jeg det sagt, at han skal flytte sin adresse og hjem til sin far.. jeg har prøvet lidt og så kommer der ..jamen puah det bliver så hårdt og penge og bil og bbay.. jeg sidder jo helt og får ondt af ham.. og det burde jeg bare ik!!!!

min plan:

vi skal ud og rejse ( ved godt mange er meeget uenig i valget) på tirsdag i en uge..  jeg skal inden den 20 ha søgt de forskellige tilskud, boligstøtte mm.

jeg vil enten inden vi rejser eller mens vi på ferie sige at han bliver nød til at flytte når vi kommer hjem grundet de oversager jeg lige har nævnt og fordi jeg bliver nød til at komme videre, og det kanjeg ik når vi bor sammen, og mener han har brug for at luft og ro til at finde sig selv og finde ud af hvad han vil og det finder han ik ud af så længe vi bor sammen.

jeg skal passer mine forældres hus 14 dage fra vi kommer hjem fra ferie, og havde tænkte mig at flytte derned og lade ham blive her så han kan få pakket sine ting i ro og fred. men adressen skal bare være flyttet  så snart vi kommer hjem!! vi er hjemme den 13...

men at får det sagt og på en god gode.. har jeg det svært med.. og timning!!

shiiit

girls, I hate this A LOT..

det bliver så fucking hårdt!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Kit

Puha, Karina. 

Det er absolut ikke en nem situation, men det er vel egentlig bedst at være ærlig omkring det. Sig, at det er vigtig mht. det støtte du skal søge om, at han er fraflyttet adresse senest den dato. Sig, at du er hos dine forældre sammen med Felix i de 14 dage, så han har ro til at pakke.

Husk på, at DU ikke er "den onde" her. Men bliver nødt til at få styr på situationen, så du og Felix står bedst muligt, når I nu skal være alene.

Håber det gav mening. Om du skal sige det først eller sidst på jeres ferie ved jeg ikke. Først på ferie giver dig luft og selvom der måske er en dag eller to, hvor han lige skal sluge kamelen, så skal du da ikke gå med ondt i maven og det i tankerne hele ferien. 

Anmeld

31. august 2011

Marco2

Har ikke lige tid til at skrive den store roman men vil lige gi' et knus med på vejen, og så lige hurtigt sige at jeg synes du skal sige det INDEN I tager på ferie. Tror det vil være en ting der vil ligge og ulme under ferien, så jeg ville klart sige til ham inden afrejse.

Og husk nu, det er HAM der ikke vil mere ikke dig. Så det er ham der er "lorten" her …

AG

Anmeld

31. august 2011

Mettemus

Sig det så hurtigt som muligt! Der er nok ikke nogen rigtig god måde at få det sagt på, det skal bare gøres. Jo længere tid du går og grubler over det, des mere ondt i maven får du over det. Du er 100% i din gode ret til at bede ham om at flytte, og jeg synes i forvejen du behandler ham bedre end godt ved at lade ham blive og tage med jer på ferie. 

Du skal bare fortælle ham lige nøjagtig det du har skrevet til os her. Det er HELT fair at bede ham flytte, og det må han forstå. Det er ham der har sagt A, så må han være klar til at der bliver sagt B. Der må også ske nogle ofre fra hans side. Det er jo fuldstændig umenneskeligt hårdt for dig at skulle blive boende med ham fire måneder endnu.

KÆMPE STORE KNUS og klap på skulderen! Du er sej og du skal nok klare det! Vær hård! Det er til dit eget bedste.

Anmeld

31. august 2011

piadas

Mettemus skriver:

Sig det så hurtigt som muligt! Der er nok ikke nogen rigtig god måde at få det sagt på, det skal bare gøres. Jo længere tid du går og grubler over det, des mere ondt i maven får du over det. Du er 100% i din gode ret til at bede ham om at flytte, og jeg synes i forvejen du behandler ham bedre end godt ved at lade ham blive og tage med jer på ferie. 

Du skal bare fortælle ham lige nøjagtig det du har skrevet til os her. Det er HELT fair at bede ham flytte, og det må han forstå. Det er ham der har sagt A, så må han være klar til at der bliver sagt B. Der må også ske nogle ofre fra hans side. Det er jo fuldstændig umenneskeligt hårdt for dig at skulle blive boende med ham fire måneder endnu.

KÆMPE STORE KNUS og klap på skulderen! Du er sej og du skal nok klare det! Vær hård! Det er til dit eget bedste.

Enig med Mette!

Kunne ikke have skrevet det bedre selv!

Anmeld

1. september 2011

Sofia

Jeg er også enig med Mette. Synes bare du skal få det sagt. Vær kold! Han fortjener ikke der sådan bliver taget hånd om ham! jeg ved godt det lyder hårdt, men det er for dit eget bedste, det er ikke rimeligt du skal gå og bruger kræfter på at spekulere over det.

Anmeld

1. september 2011

Lilje82

Mettemus skriver:

Fuldstændig enig med Mette

Husk på at han ikke kun skal ha adressen flyttet, men han skal også selv være flyttet ellers kan du få skyld for snyd - Har en veninde der arbejder indenfor det område og folk melder hinanden på kryds og tværs, så det er med at være påpasselig, og så synes jeg iøvrigt ikke du skylder ham noget, det bedste for dig og Felix er at han flytter, så I kan få ro i hverdagen igen.

Stort kram til dig Karina, synes sgu du er super sej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.