Tabe mig ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg ville så sygt gerne have min krop tilbage efter graviditeten !!

Er der nogen trænings dvd'er man kan få , så man kan lave lidt herhjemme ? . og nogen der selvf giver et resultat ?

Hjælp mig med mad - det skal være nemt at gå ud i køleskabet og tage uden for meget forberedelse !

HJÆÆÆÆLP !!!

gode råd tages imod med kys hånd !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Anja&jesper

Anonym skriver:

Jeg ville så sygt gerne have min krop tilbage efter graviditeten !!

Er der nogen trænings dvd'er man kan få , så man kan lave lidt herhjemme ? . og nogen der selvf giver et resultat ?

Hjælp mig med mad - det skal være nemt at gå ud i køleskabet og tage uden for meget forberedelse !

HJÆÆÆÆLP !!!

gode råd tages imod med kys hånd !

jeg kigger lige med jeg kæmper også med at få tabt det efter fødslen

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Anja&jesper skriver:

jeg kigger lige med jeg kæmper også med at få tabt det efter fødslen

har bare så dårlig samvittighed, for manden træner derud af de 6mdr han er udlands.

Anmeld

31. august 2011

Anja&jesper

Anonym skriver:

har bare så dårlig samvittighed, for manden træner derud af de 6mdr han er udlands.

Kan jeg godtforstå her er det bare for min egen skyld, jeg kan ikke li at se mig i spejlet mere og før var jeg ikke sådan.. Hvor kommer du fra om jeg må spørge

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

østjylland ! .. er det selvfølgelig os her, men eftersom den kære mand os havde lidt på kroppen gjorde det mig ikk rigtig noget. men han træner flere timer om dagen nu.

Anmeld

31. august 2011

Anja&jesper

Anonym skriver:

østjylland ! .. er det selvfølgelig os her, men eftersom den kære mand os havde lidt på kroppen gjorde det mig ikk rigtig noget. men han træner flere timer om dagen nu.

Ja okay så kan jeg godt forstå dig..

Min kæreste træner ikke og han har også lidt mave, men han vægt svinger hele tiden... det er bare min der bare kun skal gå ned og ikke op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.