Min fine mave :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

Highlander

Oktoberbaby11 skriver:

Ingen strækmærker, dog en lille dreng som elsker at hoppe og strække sig i maven

Sikke en smuk mave 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Levi&LilysMor

Highlander skriver:

Sikke en smuk mave 

Tak

Anmeld

4. september 2011

mor til 2 skønne piger .

Oktoberbaby11 skriver:

Ingen strækmærker, dog en lille dreng som elsker at hoppe og strække sig i maven

rigtig fin mave , husk a nyd den man kommer til at savne den

Anmeld

4. september 2011

1000Ben

Oktoberbaby11 skriver:

Tak  Håber dælme også de holder sig langt væk, kunne da være dejligt slet ikke at få en eneste

He he ja, min mor har fået 2 børn og har ikke et eneste - jeg har EN DEL, men de er heldigvis slet ikke slemme og man skal stå i det helt rigtige lys for overhovedet at kunne se dem, men stadig, de kom altså først 4 dage før jeg fødte, så det var lidt øv bøv.. he he - men jeg  for dig 

Knus

Stefanie 

Anmeld

4. september 2011

Levi&LilysMor

najasmor skriver:

rigtig fin mave , husk a nyd den man kommer til at savne den

Jeg savner den allerede , bare ved tanken hehe  Ved jo aldrig om det bliver idag i morgen eller om mange uger jeg ikke har den mere ...

Anmeld

4. september 2011

Levi&LilysMor

Stefanie8 skriver:

He he ja, min mor har fået 2 børn og har ikke et eneste - jeg har EN DEL, men de er heldigvis slet ikke slemme og man skal stå i det helt rigtige lys for overhovedet at kunne se dem, men stadig, de kom altså først 4 dage før jeg fødte, så det var lidt øv bøv.. he he - men jeg  for dig 

Knus

Stefanie 

Uhha ja... det var da lidt træls for dig... men når de ikke er så tydelige så er det også godt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.