Efter en Spontan Abort... hva så ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. august 2011

freiasmor

Ja jeg har jo desværre endnu engang haft en spontan abort... det er anden gang på under et år... havde min første i januar i år. (dog endte den til at blive en SA/MA... fosteret var dødt og sku have piller for at få det ud, det udskilte ikke sig selv som det gør nu (hvilket jeg faktisk er lettet over, for nu føler jeg ikke at det mig der dræber det som sådan).. "forstå mig ret".

Må os sige, jeg er ikke så ramt som sidste gang netop fordi jeg kun lige netop var 4 uger henne denne gang.. og ikke 11+4 sidst... så har ikke rigtigt nået og registere at jeg var gravid, andet end jeg havde mine tanker og en del positive teste som bare ikke blev mere tydelige og mine symp. forsvandt også hurtigt ..

Men Piger, hvornår begyndte i at prøve igen og hvor længe blødte i ?? sidst da jeg tog pillerne blødte jeg i 2 måneder og 2 uger.. blev indlagt med styrtblødning efter de 2 måneder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Nessie

Efter min SA sidste år (i uge 7) blødte jeg som en normal mens. fik så at vide, at der skulle gå 2 mdr., inden vi måttet prøve igen, fordi kroppen lige skulle have ro.

Første gang havde jeg en MA i uge 12, og skulle have en udskrabning, og mener også at jeg havde en "normal" blødning dér, men kan stort set ikke huske andet end tårer fra de første 14 dage efter.

Her anden gang syntes jeg heller ikke det var så slemt, men der er jo også en væsentlig forskel på, om man i 10 uger, eller 2 uger tror man er gravid.

Jeg er ked af at høre at det gik galt igen, og synes helt klart at du skal tage en snak omkring det med din læge. Måske også blive henvist til en gynækolog, som lige kan se om slimhinde og det hele er som det skal være

Anmeld

31. august 2011

freiasmor

Nessie skriver:

Efter min SA sidste år (i uge 7) blødte jeg som en normal mens. fik så at vide, at der skulle gå 2 mdr., inden vi måttet prøve igen, fordi kroppen lige skulle have ro.

Første gang havde jeg en MA i uge 12, og skulle have en udskrabning, og mener også at jeg havde en "normal" blødning dér, men kan stort set ikke huske andet end tårer fra de første 14 dage efter.

Her anden gang syntes jeg heller ikke det var så slemt, men der er jo også en væsentlig forskel på, om man i 10 uger, eller 2 uger tror man er gravid.

Jeg er ked af at høre at det gik galt igen, og synes helt klart at du skal tage en snak omkring det med din læge. Måske også blive henvist til en gynækolog, som lige kan se om slimhinde og det hele er som det skal være

jeg skal til lægen idag for at have lavet den der "udredning" som nogen kalder det, og han vil så sende mig videre til gyn på sygehuset bagefter at han har tjekket mig og scannet mig igennem for at se evt hvor langt jeg var henne og om alt er ved at være ude (der må jo næsten ikke være ret meget denne gang - hårdt sagt ved det)...

Anmeld

31. august 2011

Nessie

Zebraen skriver:

jeg skal til lægen idag for at have lavet den der "udredning" som nogen kalder det, og han vil så sende mig videre til gyn på sygehuset bagefter at han har tjekket mig og scannet mig igennem for at se evt hvor langt jeg var henne og om alt er ved at være ude (der må jo næsten ikke være ret meget denne gang - hårdt sagt ved det)...

Det er godt der er styr på det, for det er opslidende, hvis man skal igennem det flere gange, og man ender også bare med at gå rundt og være nervøs, NÅR det endelig lykkes

Anmeld

31. august 2011

freiasmor

Nessie skriver:

Det er godt der er styr på det, for det er opslidende, hvis man skal igennem det flere gange, og man ender også bare med at gå rundt og være nervøs, NÅR det endelig lykkes

Ja lige præcis... jeg håber ihvertfald at jeg kan blive gravid næste gang uden at det ender med noget i den retning som jeg går igennem nu.. det er godt nok hårdt ):

Anmeld

31. august 2011

Nessie

Zebraen skriver:

Ja lige præcis... jeg håber ihvertfald at jeg kan blive gravid næste gang uden at det ender med noget i den retning som jeg går igennem nu.. det er godt nok hårdt ):

Det er meget hårdt

Jeg  for at du snart bliver gravid igen og at den bliver der, selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.