Gider vitterligt ikke mere nu :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. august 2011

Jemion

Jeg har den ledeste kvalme, ondt i maven, diarre, svien når jeg tisser og oveni alt det har jeg også fået tandpine Kan ikke holde til mere i mit hoved oven i at jeg har termin på fredag.. Gider ikke være gravid mere!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

MaybeBaby

Jemion skriver:

Jeg har den ledeste kvalme, ondt i maven, diarre, svien når jeg tisser og oveni alt det har jeg også fået tandpine Kan ikke holde til mere i mit hoved oven i at jeg har termin på fredag.. Gider ikke være gravid mere!!!

Uha, bette pus! Men ih det kan jo KUN være tegn på, at det sker lige om lidt! Krydser fingre!

Anmeld

31. august 2011

SaNiNa

øv det lyder træls, syntes lige du skal ringe til din læge hvis det svier når du tisser for det kan jo være du har en blærebetændelse.

Anmeld

31. august 2011

RiUL

Jemion skriver:

Årh smukke Føler med dig,  - det skal nok gå, inden du ved af det, så er jeres guldklump ude hos jer 

Jeg har også kvalme hele tiden, ondt i hovedet, og mange menssmerter, men der sker ikke en sk*d

Er sikker på at der ikke går længe inden jeres lille dreng finder vej ud 

Anmeld

31. august 2011

Jemion

MaybeBaby skriver:

Uha, bette pus! Men ih det kan jo KUN være tegn på, at det sker lige om lidt! Krydser fingre!

Jeg håber af hele mit hjerte at det er tegn på noget i gære

Anmeld

31. august 2011

Jemion

Sanne og Nicklas skriver:

øv det lyder træls, syntes lige du skal ringe til din læge hvis det svier når du tisser for det kan jo være du har en blærebetændelse.

Jeg skal op til min jordemoder imorgen, så snakker jeg med hende om det og så bliver urinen stixet alligevel.

Anmeld

31. august 2011

Jemion

RiUL skriver:

Årh smukke Føler med dig,  - det skal nok gå, inden du ved af det, så er jeres guldklump ude hos jer 

Jeg har også kvalme hele tiden, ondt i hovedet, og mange menssmerter, men der sker ikke en sk*d

Er sikker på at der ikke går længe inden jeres lille dreng finder vej ud 

Hvor er du sød

Håber snart de kommer ud de 2 sørøvere så vi kan komme af med alle de gener

Anmeld

31. august 2011

RiUL

Jemion skriver:

Hvor er du sød

Håber snart de kommer ud de 2 sørøvere så vi kan komme af med alle de gener

Ja

Her blir der også skubbet godt rundt inde i maven, der er vidst ikke rigtig så meget plads til ham derinde mere

Anmeld

31. august 2011

SaNiNa

Jemion skriver:

Jeg skal op til min jordemoder imorgen, så snakker jeg med hende om det og så bliver urinen stixet alligevel.

Jeg syntes nu stadig du skal ringe og få den urin tjekket for den lille kan reagere voldsom på en blærebetændelse.

Idag har jeg kun mærket min lillepige ganske lidt pga blærebetændelse og overvejere at ringe så der kan blive kørt en ctg-kurve for en sikkerhedsskyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.