det dør lidt herinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Stjernholm87

tulle84 skriver:

Jeg ville oz fortælle lidt om mig selv.

Jeg er i 33+6 og har termin 18 okt men skal have pks d 7 okt - men vi får måske vores dreng ud lidt før end forventet pga jeg har en tarmsygdom, det kunne være dejligt. Det er vores barn nr 2 vi har en pige på 2 år som hedder mathilde.

Vi bor i albertslund. Derudover har vi en hund der monty. Jeg er 27 år og arbejde indefor forsikring - jeg meget gik tidlig på barsel pga min sygdom - synes det har været en hårdt gravidtet denne gang i forhold til da jeg ventet første barn - der gik jeg lige igennem uden noget og endte på 12 kilo. og nu med vores dreng er jeg kommet op på de 10 kilo.  

Er begyndt at få styr på de sidste ting med værelse og tøj... hvad med jer?

mange hilsner B

Det var d træls med den tarmsygdom. Håber at det kommer til at gå godt, hvornår har du termin??

Jeg har lige sat den første vask over, stofbleer og en omgang sengetøj  alt tøjet ligger stadig i skabet og har mærker på, for må indrømme jeg er lidt bange for der kommer en pige ud. Ikke fordi jeg tror det er en pige, for havde fornemmelsen for en dreng hvad de også sagde til 20 ugers scanningen.. MEN MEN MEN TÆNK NU HVIS Ved ikke kan bare ikke helt slippe tanken.. Har I det slet ikke sådan??

Og med børneværelset - tjaaa der er 3 værelser at tage af men er bare ikke kommet i gang.  Det kribler men alligevel tænker jeg også han ikke skal bruge det de først 2-3 mdr. Der regner jeg med han skal sove i vuggen i soveværelset  Men JA skal da nok se om jeg ka få det ordnet inden han kommer. Ellers må det blive når han er kommet, manden skal jo gå hjemme i 14 uger så mon ikke der bliver lidt tid til at få det gjort

Var lige ved JM i dag, er 35+0 i dag og alt så bare fint ud. Det var bare rigtig dejligt  Glæder mig dog bare HELT ENORMT til han kommer uuuuud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

tulle84

Stjernholm87 skriver:

Det var d træls med den tarmsygdom. Håber at det kommer til at gå godt, hvornår har du termin??

Jeg har lige sat den første vask over, stofbleer og en omgang sengetøj  alt tøjet ligger stadig i skabet og har mærker på, for må indrømme jeg er lidt bange for der kommer en pige ud. Ikke fordi jeg tror det er en pige, for havde fornemmelsen for en dreng hvad de også sagde til 20 ugers scanningen.. MEN MEN MEN TÆNK NU HVIS Ved ikke kan bare ikke helt slippe tanken.. Har I det slet ikke sådan??

Og med børneværelset - tjaaa der er 3 værelser at tage af men er bare ikke kommet i gang.  Det kribler men alligevel tænker jeg også han ikke skal bruge det de først 2-3 mdr. Der regner jeg med han skal sove i vuggen i soveværelset  Men JA skal da nok se om jeg ka få det ordnet inden han kommer. Ellers må det blive når han er kommet, manden skal jo gå hjemme i 14 uger så mon ikke der bliver lidt tid til at få det gjort

Var lige ved JM i dag, er 35+0 i dag og alt så bare fint ud. Det var bare rigtig dejligt  Glæder mig dog bare HELT ENORMT til han kommer uuuuud

Jeg har rigtig termin 18 okt men skal have pks d 7 okt. Jeg er også gået i gang med at vaske det sidste tøj osv og har fået købt det sidste. Vi har også fået en del fra venner, så det er rigtig dejligt. Kan huske vi brugt rigtig mange penge på den første, har lært rigtig meget hvad angår købt af tøj - legetøj skal vi jo ikke ud og bruge penge på samt barnevogn så det er dejligt.

hvad angår hans køn nej vi er ikke bange for der kommer en pige ud - med alle de scanninger så er vi 100 procent sikker på det er en dreng.

Han kommer også til at ligge i vugge inde hos os det første tid - derefter skal han dele værelse med storesøster. De har et sove værelse og et lege værelse pga opdelingen af værelserne er så dårlig delt op. Og for at storesøster ikke skulle føle sig overset osv så har de fået sove værelset ved siden af oz og deres lege værelse ligger for enden af stuen.  

Kan godt forstå i glæder jer til han kommer ud. Sagde din JM noget med hans vægt?

Anmeld

13. september 2011

Tullemuzz

Jeg vil også være med . Jeg er 23år bor sammen med min kæreste har været sammen i 4år vi har en søn på 2år og venter os en lille pige nu som vi ønsker og kalde Freja min første grvilitet gik fuldstændig uden problemer og fødslen lige så, men denne gravilitet vil jeg bare gerne snart have overstået, lille pigen sparker konstant og hårdt ikke fordi det er slemt nej dejligt og mærke liv, men har bækkenløsning, og lige fået blærebetændelse så skal tisse helle tiden for bette pigen hele tiden rammer min blærer, og har så svært ved og ligge rigtigt om natten, så får ikke sovet og har ondt i lænden kan det så snart blive værer... Har tamin den 26 oktober. Og kan slet ikke vente med og have en lille baby i armene igen, har påpeget et par gange at mit ene bryst er begyndt og løbe når vi er ude i bugen og jeg ser eller hører en baby . Synes det lyder som en god ide med en facebook gruppe da jeg stort set er der hele tiden via mobil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.