Av for syv søren!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. august 2011

Anonym11

Kan ligamentsmerter godt føles anderledes i slutningen end i starten?. Jeg har slet ikke haft ondt i ryggen. Men nu i dag(er i uge 33) har jeg fået mega ondt i ryggen/lænden, trykken i underlivet, føler mig utilpas og øm i hele kroppen(har stået på et par timer) Den lille er også unaturligt aktiv lige nu :s der har bare været fest derinde den sidste time. er det en form for ligamentsmerter eller sådan noget? Har ikke haft det sådan på noget tidspunkt i graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

SussieThyssen

Anonym11 skriver:

Kan ligamentsmerter godt føles anderledes i slutningen end i starten?. Jeg har slet ikke haft ondt i ryggen. Men nu i dag(er i uge 33) har jeg fået mega ondt i ryggen/lænden, trykken i underlivet, føler mig utilpas og øm i hele kroppen(har stået på et par timer) Den lille er også unaturligt aktiv lige nu :s der har bare været fest derinde den sidste time. er det en form for ligamentsmerter eller sådan noget? Har ikke haft det sådan på noget tidspunkt i graviditeten

Det kan ikke betegnes som ligamentsmerter når det er sådan.
Ligamentsmerter er udelukkende i de store muskler omkring livmoderen.
Men..du kan faktisk have nogle kraftige plukveer, som går om i ryggen, og som forårsages af din babys voldsomme aktiviteter.
Læg dig ned og prøv at slappe af, og prøv også at få bebsen til at slappe lidt af derinde..evt ved at nynne lidt for trolden.
Hold øje med at smerterne aftager og ellers så vil jeg nok anbefale at du lige får en snak med FG.

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. august 2011

Anonym11

Jeg har Liggede de sidste par timer fordi det gør nas i lænden at gå rundt, og så er jeg utilpas(kvalme). Men det kan også være fordi jeg ingen appetit har haft i dag :s så har ikke spist så meget. Men vil forsøge om ikke jeg kan lulle den lille lidt til ro så han ikke fester sådan. Har forsøgt at tjekke mine plukveer men maven er kun blevet hård 5-6 gange på to timer. Så regelmæssigt er de ikke

Anmeld

31. august 2011

SussieThyssen

Anonym11 skriver:

Jeg har Liggede de sidste par timer fordi det gør nas i lænden at gå rundt, og så er jeg utilpas(kvalme). Men det kan også være fordi jeg ingen appetit har haft i dag :s så har ikke spist så meget. Men vil forsøge om ikke jeg kan lulle den lille lidt til ro så han ikke fester sådan. Har forsøgt at tjekke mine plukveer men maven er kun blevet hård 5-6 gange på to timer. Så regelmæssigt er de ikke

Lav dig en kop kamillete og spis lidt, og se så om ikke du kan få sovet..og bliver det værre eller er det samme i morgen tidlig..så ring hellere til FG.
Natnat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.