Tvillingescanning i uge 12 + 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Babylil

Da jeg har tvillinger er jeg blevet tilbudt nogle flere scanninger end normalt og har i dag fået en ret god scanning for den ene tvillings vekommende. Det blev til et ret godt billede af den ene. Lægen mente bestemt, at det var en dreng.. Hvad siger I til det piger?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Mauser.

Det er svært at se syntes jeg, men hvis det er hvad lægen siger så ville jeg da tro på det

Anmeld

30. august 2011

Babylil

Mulleunge skriver:

Det er svært at se syntes jeg, men hvis det er hvad lægen siger så ville jeg da tro på det

He he jamen det er jo den der lille dut mellem dens ben. Det kan jo ikke være en finger da dens hænder er oppe. Hmm hvad kan det ellers være?

He he er så nysgerrig

Anmeld

30. august 2011

Mauser.

Babylil skriver:

He he jamen det er jo den der lille dut mellem dens ben. Det kan jo ikke være en finger da dens hænder er oppe. Hmm hvad kan det ellers være?

He he er så nysgerrig

Jamen kønsdele på piger er faktisk ret hævet så det kan sagtens være hævet skamlæber, drenge og piger ligner hinanden i den alder, de har begge en tap, forskellen er vinklen på tappen, på piger er den vandret og drenge og den lodret

Anmeld

30. august 2011

Babylil

Mulleunge skriver:

Jamen kønsdele på piger er faktisk ret hævet så det kan sagtens være hævet skamlæber, drenge og piger ligner hinanden i den alder, de har begge en tap, forskellen er vinklen på tappen, på piger er den vandret og drenge og den lodret

Nårh, så det kan faktisk godt være en pige. He he vi vil jo gerne have en pige også, men der er heldigvis 2, så måske vi kan få en af hver. Glæder mig allerede til kønsscanningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.