West Syndrome

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.767 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. august 2011

plmd81

Er indlagt med min 5 mdr soen paa anden uge. Han begyndte at faa kramper igen og jeg fik svar fra EEG skanning idag. De tror at han har West Syndrome. Nogen herinde som kender til det. Har laest om det paa nettet og maa sgu indroemme at det skraemmer mig. 80-85% chance for at han bliver mentalt retarderet. Den er haard at sluge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Kender ikke til det, men det lyder ikke rart. Jeg håber din søn høre til blandt de heldige. En krammer til dig og din søn

Anmeld

30. august 2011

Tvillingemor80

Ved intet om det .. Men  og -for han ikke har det !

Anmeld

31. august 2011

sne190810

Ej, øv! Har lige været inde og læse om det, og det lyder da ikke særlig rart for dig at overvære ens søn har det sådan.

Kæmpe kram og meget positive tanker sendes afsted til dig og din søn.

Jeg vil  for din søn, og håber på det bedste!

Jeg kender intet til sygdommen, udover det jeg lige har læst på nettet.

Anmeld

31. august 2011

SussieThyssen

plmd81 skriver:

Er indlagt med min 5 mdr soen paa anden uge. Han begyndte at faa kramper igen og jeg fik svar fra EEG skanning idag. De tror at han har West Syndrome. Nogen herinde som kender til det. Har laest om det paa nettet og maa sgu indroemme at det skraemmer mig. 80-85% chance for at han bliver mentalt retarderet. Den er haard at sluge

Åhr..hvor gør det mig ondt at høre, men jeg håber at de hurtigst muligt får din lille dreng i behandling, så de får stoppet forværringen.

Et kæmpe knus til dig...ord kan ikke gøre så meget, men jeg tænder et lys for jer og tænker meget på jer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. august 2011

plmd81

Tusind tak, hvor er I soede. Det er nemlig ikke fedt at laese om paa nettet. Utroligt at ens smukke dreng skal saa meget igennem. I det hele taget alle de smukke boern vi har.

Anmeld

31. august 2011

Mamalou

Det gør mig ondt at I skal gå igennem dette - specielt din søn. Jeg kender intet til sygdommen, men udfra hvad du fortæller lyder det ikke rart. Det er jo enhvers mors mareridt, at de små pus bliver ramt på den måde. Jeg ønsker jer alt det bedste. Kh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.