Smuk kjole i satin/bomuld i str. 48 sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
529 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Meliora

NYPRIS: 600 kr.  SALGSPRIS: kom med et bud

Flot kjole i grå satin og sort stretch bomuld på toppen. Den sidder SÅ flot og har lynlås i ryggen. Den er en str. 48, men kan godt bæres af en str. 46 og 50. Den sidder stramt om brystet og skjuler maven da den er skåret under brystet, hvor der er påsat et elastikbælte rundt om satindelen.

Har kun haft den på én gang, til min mors 50-års 

Kom med et bud, så kan den blive din!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Dot D

Er ikke god til at byde, vil du ikke starte med at sige en pris? Den er ret fin nemlig...

Anmeld

31. august 2011

Mor-til-asta-09

FruRafn skriver:

NYPRIS: 600 kr.  SALGSPRIS: kom med et bud

Flot kjole i grå satin og sort stretch bomuld på toppen. Den sidder SÅ flot og har lynlås i ryggen. Den er en str. 48, men kan godt bæres af en str. 46 og 50. Den sidder stramt om brystet og skjuler maven da den er skåret under brystet, hvor der er påsat et elastikbælte rundt om satindelen.

Har kun haft den på én gang, til min mors 50-års 

Kom med et bud, så kan den blive din!

super fin kjole

Anmeld

31. august 2011

Meliora

Dot D skriver:

Er ikke god til at byde, vil du ikke starte med at sige en pris? Den er ret fin nemlig...

Jeg havde forestillet mig omkring 350 plus porto, hva siger du til det?

Anmeld

31. august 2011

Meliora

Mor-til-asta-09 skriver:

super fin kjole

Tak:-) Har heller ikke nænnet at sælge den før nu, men kan desværre ikke passe den længere og mangler plads i skabet, sååå må jo af med den...

Anmeld

31. august 2011

Dot D

FruRafn skriver:

Jeg havde forestillet mig omkring 350 plus porto, hva siger du til det?

Jamen det lyder jo ikke galt.... Jeg skal lige se, hvad SU´en siger til det, hi hi.... Skal nok sige til hvis jeg får råd, og du ikke har fået den solgt.

Nej jeg bestemmer mig lige for, at den må jeg have, hvis jeg nu overfører penge nu (når du har sendt dit kontonummer) Kan jeg så lokke dig til at sende den hurtigt? Kunne godt bruge den på lørdag

Anmeld

31. august 2011

Meliora

Dot D skriver:

Jamen det lyder jo ikke galt.... Jeg skal lige se, hvad SU´en siger til det, hi hi.... Skal nok sige til hvis jeg får råd, og du ikke har fået den solgt.

Nej jeg bestemmer mig lige for, at den må jeg have, hvis jeg nu overfører penge nu (når du har sendt dit kontonummer) Kan jeg så lokke dig til at sende den hurtigt? Kunne godt bruge den på lørdag

Sender mit kontonummer med det samme i en pb, og kan sende den i morgen såfremt pengene er gået ind;-)

Anmeld

31. august 2011

Dot D

FruRafn skriver:

Sender mit kontonummer med det samme i en pb, og kan sende den i morgen såfremt pengene er gået ind;-)

Det skulle de gerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.