Kagekurser i Slagelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.413 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Polkaprik

Godaften de damer

Vil da lige informere om at der fra næste måned er mulighed for at tage på kagekurser i Slagelse

Kig ink her  http://www.kraemmerhus.com/shop/kagekurser-nyhed-58s.html

Michelle - der skal undervise på de fleste af dem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Polkaprik

Kom i øvrigt gerne med idéer til hvilke kurser der kunne være fede at lave! 

Anmeld

31. august 2011

Polkaprik

Har lige fået at vide at de første 50 der melder sig til et kursus får en goodie bag til en værdi af 365 kr med forskellige lækkerier fra "Kræmmerhus" (ikke kun kageting)  

Anmeld

31. august 2011

roenlund

Det kunne bare være så hyggeligt... Men jeg har ikke mulighed for at komme til slagelse på hverdage og så er der ikke så mange muligheder... men når jeg er kommet ovenpå efter arb. start skal det helt sikkert checkes ud

Anmeld

31. august 2011

mariamiss6

Uhu, tillykke med det nye job :D

Men de der kurser der da temmeligt dyre er de ikke?

Okay, har kun kigget på et, men 500 kroner er 150 kroner mere end den gængse pris hos for eksempel specialkøbmanden....

Til gengæld er de billigere med deres 22xx g fondant end kop og kande, ca. 20 kroner

Anmeld

31. august 2011

mariamiss6

Tager det med kagekursus priserne i mig igen, tjekkede lige forskellige og det er KUN topsy turvy der er så dyr men det er jo også en lag-på-lag kage

Anmeld

31. august 2011

Polkaprik

roenlund skriver:

Det kunne bare være så hyggeligt... Men jeg har ikke mulighed for at komme til slagelse på hverdage og så er der ikke så mange muligheder... men når jeg er kommet ovenpå efter arb. start skal det helt sikkert checkes ud

Der bliver da holdt hver lørdag formiddag? Kan du slet ikke nogle af dem? Ellers er der snak om at der måske skal laves nogle et par søndage Nu må vi se hvordan det udvikler sig

Anmeld

31. august 2011

Polkaprik

mariamiss6 skriver:

Tager det med kagekursus priserne i mig igen, tjekkede lige forskellige og det er KUN topsy turvy der er så dyr men det er jo også en lag-på-lag kage

Tusind tak Glæder mig så vanvittigt meget til at komme igang! Godt du fik kigget igen. De kører nemlig med samme priser som specialkøbmanden som de samarbejder med

Anmeld

31. august 2011

roenlund

mariamiss6 skriver:

Uhu, tillykke med det nye job

Men de der kurser der da temmeligt dyre er de ikke?

Okay, har kun kigget på et, men 500 kroner er 150 kroner mere end den gængse pris hos for eksempel specialkøbmanden....

Til gengæld er de billigere med deres 22xx g fondant end kop og kande, ca. 20 kroner

i min kop og kande koster den også 110... underligt...

Anmeld

31. august 2011

Lullaby

Polkaprik skriver:

Godaften de damer

Vil da lige informere om at der fra næste måned er mulighed for at tage på kagekurser i Slagelse

Kig ink her  http://www.kraemmerhus.com/shop/kagekurser-nyhed-58s.html

Michelle - der skal undervise på de fleste af dem..

Ja jeg har meldt mig til at forme bamser den 24/9. Er det dig der skal vise mig hvordan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.