øv hvor jeg føler mig dum og ussel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

Ryberg

Anonym skriver:

håber du har ret. lige nu skal jeg have en pause, havde været sammen med manden i 8 år. men siden vores søn blev født har han ændret sig, tror ikke at han er klar til det ansvar det er at have en familie

8 år er også en rum tid... så tror jeg nok også jeg havde taget en pause.. og brugt alt min ekstra tid på mit barn <3

det er træls at det at man stifter familie og egentlig burde være lykkelige, ender i at man går fra hinanden.... Jeg græder indvendig hver gang jeg hører om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Anonym trådstarter

KittyGirl skriver:

8 år er også en rum tid... så tror jeg nok også jeg havde taget en pause.. og brugt alt min ekstra tid på mit barn <3

det er træls at det at man stifter familie og egentlig burde være lykkelige, ender i at man går fra hinanden.... Jeg græder indvendig hver gang jeg hører om det

ja det er rigtig træls, har altid vist at det var manden jeg ville have børn med, men da vores søn kommer uventet, er han vendt fuldstændigt

Anmeld

30. august 2011

Gaia

Dine veninder kan sagtens sidde og sige at du er for hård ved din eks. Men ville de selv overlade deres barn hos en de ikke var trygge ved? En som de var i tvivl om, kunne klare ansvaret? Synes dine veninder skal bakke dig op. synes absolut ikke du er ussel og hård. Det er dit barn, det dyrebareste du har, hvis dine veninder ik har børn kender de nok ikke den følelse og hvis de har børn lur mig om de så ik også ville tænke en gang eller to over det at efterlade deres barn med en der har tendens stil at drikke lidt or meget? Jeg kan godt forstå dig og synes som sagt ikke at du er ussel eller hård. Vil din eks med tiden se sin søn mere så er valget jo så at sige hans, så må han jo tage sig sammen,droppe poker og drikken! Han vælger jo pt selv at drikke og spille og dermed minus barn. Jeg ville heller ik overlade mit harn til en som drak og synes poker var vigtigere! du skal have alt held og lykke i dit nye liv. Håbet at alt løser sig med samvær, barn og fremtid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.