Mettemus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Marco2

Var det dig der sneg dig rundt med Laurits i bæresele ude i Bilka i eftermiddag?

… så dig godt 

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Mettemus

Ja for pokker - havde min store lillebror med. Du skal da sige hej!!!

Anmeld

30. august 2011

Marco2

Blev i tvivl om det var dig, for mente jo ikke din kæreste så sådan ud …men det gjorde han jo så heller ikke, når det var din bror. Men tror da vi fulgtes rundt hele vejen 

Anmeld

30. august 2011

AnneBJ

Marco2 skriver:

Blev i tvivl om det var dig, for mente jo ikke din kæreste så sådan ud …men det gjorde han jo så heller ikke, når det var din bror. Men tror da vi fulgtes rundt hele vejen 

Anmeld

30. august 2011

Mettemus

Marco2 skriver:

Jamen velkommen til overfladen, Mette!
Hvor er det pinligt - jeg opdager ingenting! Jeg gik bare og dikkedikkede og småsludrede med baby som ikke rigtig gad det der bæresele når der var så mange ting at kigge på.

I øvrigt har jeg set ganske ussel ud hele dagen, så måske var det ok du ikke kom tættere på

Anmeld

31. august 2011

CA

Mettemus skriver:

Jamen velkommen til overfladen, Mette!
Hvor er det pinligt - jeg opdager ingenting! Jeg gik bare og dikkedikkede og småsludrede med baby som ikke rigtig gad det der bæresele når der var så mange ting at kigge på.

I øvrigt har jeg set ganske ussel ud hele dagen, så måske var det ok du ikke kom tættere på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.