M = far. D = mor. C = søn.
Jeg ved ikke om det bare er mig .. men arg hvor kan min søns far dog pisse mig af!!! 
Når, men det started med at han ville have C med ud alene! Og skal lige siges at han aldrig havde haft C alene på det tispunkt. + at han ikke havde set ham regelmæssigt, fordi han åbenbart ikke ville komme her, da det vækkede minder, men at åbne munden og snakke om at lave aftale med at han kunne se C regelmæssigt, kunne han da ikke finde ud af. 
Men vores skriftlige aftale lød sådan:
M skal have C hver tirsdag fra kl 10-13 og hver fredag fra kl 10-10.30
Skal være alene med C til andet er aftalt.
Laves der om på tid og dato siges det mindst en uge i forvejen!
M kom så idag for at hente C som han plejer, og siger så "på fredag kan jeg ikke se ham, da jeg skal flytte" altså, det er 30min + transport tid, som ikke er mere end 15min.
Og sagde til M at jeg kunne sådan set sige at han skal komme, da det ikke er blevet sagt en uge i forvejen. (han har vidst i l aaaaaang tid, at han skulle flytte i den weekend.) Og er et 'brud' på vores aftale. Og han synes jeg er plat, jeg vil bare gerne have det er på plads og er ordenligt, også fordi det går sq ud over C. Og han kom for sent sidst (fredag) han var ude at gå med ham, og han synes jeg var smålid fordi jeg kommenterede det, og sagde at kunne han komme for sent nu, kunne han jo trække den 10min mere næste gang også.
Skal lige siges at jeg skriver alt ned mellem M og C, da vi har fælles forældre myndighed, og frygter at han kunne finde på at gå i amtet.
Har min sorte bog, hvor jeg skriver alt ned. Fx fra tid til tid han ser ham, om han kommer for sent, eller udebliver. + vores skriftlige aftaler. (som vi begge har skrevet under på)
Ville intet med dette indlæg, ud over at vælte en gang bøvsefyld (
) til andre.
Super tak fordi du tog dig tid til at læse med 
Anmeld