Tape extensions

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.843 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. august 2011

camillakrath

Hej tøser

Overvejer at få tapeextensions. Er der mon nogen herinde, der kan finde ud af sådan noget? Eller kender nogen, der kender nogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

debbie19

camillakrath skriver:

Hej tøser

Overvejer at få tapeextensions. Er der mon nogen herinde, der kan finde ud af sådan noget? Eller kender nogen, der kender nogen

Må man spørge hvad forskellen er på det og alm.. jeg overvejer nemlig at få laved noget der er i hele tiden

Anmeld

30. august 2011

camillakrath

debbie19 skriver:

Må man spørge hvad forskellen er på det og alm.. jeg overvejer nemlig at få laved noget der er i hele tiden

Altså der er jo rigtig mange måder man kan lave det på

Anmeld

30. august 2011

Noneother

Jeg har haft det i. Altså det der kan sidde i, i 3 måneder, og jeg har været fint tilfreds.
Du skal bare huske aldrig at bruge fladjern ovenpå tapen. Det glemte jeg sidste gang, med det resultat at jeg mistede en bunke hår da det skulle tages ud.

Du kan sagtens få en veninde til at sætte det i. Det er nemt, og der er masser af "how to" videoer af det på youtube.
Husk at købe tape remover inden i prøver, hvis du der skulle gå noget galt.

Anmeld

30. august 2011

camillakrath

Noneother skriver:

Jeg har haft det i. Altså det der kan sidde i, i 3 måneder, og jeg har været fint tilfreds.
Du skal bare huske aldrig at bruge fladjern ovenpå tapen. Det glemte jeg sidste gang, med det resultat at jeg mistede en bunke hår da det skulle tages ud.

Du kan sagtens få en veninde til at sætte det i. Det er nemt, og der er masser af "how to" videoer af det på youtube.

Okay. Men holder det fint?

Har ikke så meget forstand på det. Har været lidt bange for om håret mon glider af, når det er med tape?

Anmeld

30. august 2011

debbie19

Noneother skriver:

hvad kosted det at få laved ?? og kan man godt få laved det selv om man har kort hår ??

Anmeld

30. august 2011

camillakrath

debbie19 skriver:

hvad kosted det at få laved ?? og kan man godt få laved det selv om man har kort hår ??

Jeg har ikke så meget forstand på det

Anmeld

30. august 2011

Noneother

debbie19 skriver:

De anbefaler mindst 20cm hår. Ellers bliver resultatet ikke særlig godt.

Jeg betalte jo bare for håret og fik min veninde eller min søns far (Ja selv han kan finde ud af det) til at sætte det i.

Mener jeg gav 700 for håret.

Anmeld

30. august 2011

Noneother

camillakrath skriver:

Okay. Men holder det fint?

Har ikke så meget forstand på det. Har været lidt bange for om håret mon glider af, når det er med tape?

Hvis du sætter det ordentligt på, så glider det ikke bare af. + du skal osse holde balsam væk fra selve tape delen når du vasker hår.
Ikke som med hot fusion hvor du lige pludselig står og spiller kikset med halvdelen af dit hår i hånden

men ja. Det holdte fint, og jeg var faktisk rigtig glad for det

Anmeld

30. august 2011

camillakrath

Noneother skriver:

Hvis du sætter det ordentligt på, så glider det ikke bare af. + du skal osse holde balsam væk fra selve tape delen når du vasker hår.
Ikke som med hot fusion hvor du lige pludselig står og spiller kikset med halvdelen af dit hår i hånden

men ja. Det holdte fint, og jeg var faktisk rigtig glad for det

Jamen det er nemlig det. Jeg har prøvet hot fusion før og tabte så meget hår. Og det er jeg så bange for skal ske igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.