NF i morgen =)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Storken

Jeg glæder mig og er samtidig en anelse bange. Krys jeres fingre for at den er rask og i live og at vi ikke venter en med downs, for så bliver graviditeten afbrudt øjeblikkeligt. Jeg fik taget min blodprøve til doubletesten 8+2. Giver den så et usikkert svar eller er den god nok? Jeg håber jeg får sovet i nat. Min tid er heldigvis tidligt på morgenen så jeg bliver afklaret hurtigt 

I går overhørte jeg min kærestes tlf samtale med sin kammerat

"Vi skal scannes i morgen"

" Vi"...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Frøken J.

Storken skriver:

Jeg glæder mig og er samtidig en anelse bange. Krys jeres fingre for at den er rask og i live og at vi ikke venter en med downs, for så bliver graviditeten afbrudt øjeblikkeligt. Jeg fik taget min blodprøve til doubletesten 8+2. Giver den så et usikkert svar eller er den god nok? Jeg håber jeg får sovet i nat. Min tid er heldigvis tidligt på morgenen så jeg bliver afklaret hurtigt 

" Vi"...  

Held og lykke, det skal nok gå godt! Og blodprøven skulle bestemt intet fejle  

Anmeld

30. august 2011

Storken

Det må man håbe. I morgen skulle det gerne gå op for mig at de to streger har udviklet sig. Det er svært at forstå når det er det eneste man har at forholde sig til

Anmeld

30. august 2011

banditten2011

Storken skriver:

" Vi"...  

held og lykke imorgen

er sikker på det blir godt nyt i får

Anmeld

4. september 2011

Storken

Jeg vil lige fortælle at babyen er i live og ser sund og rask ud. Dens hoved lignede en pære men lægen sagde at det var meget normalt i uge 12. Jeg blev sat 4 dage tilbage og dette fik den betydning at min doubletest blev taget for tidligt så den skulle tages om. Vi afventer stadig svar  Men hvad er chancen for at den er mongol når lægen der scannede mig sagde en så perfekt ud?

Anmeld

4. september 2011

Nessie

Det var da dejligt at den så fin ud

Generelt er risikoen for Downs jo lille, og jeg tror bare du skal slå koldt vand i blodet, og glæde dig over at alt så fint ud til skanningen

Anmeld

4. september 2011

Nitz - <3 David

Pyha.. jeg var også SÅ nervøs til NF.. Selvom det helt sikkert er helt uden grund
Grunden til jeg var nervøs var at jeg før denne graviditet, havde en spontan abort..
Held og lykke imorgen.. Bare glæd dig til at se det mest perfekte lille hjerteblink..

Hov, havde ikke set det var  et "gammelt" indlæg... Dumme mig Men skønt at det så fint ud

Anmeld

5. september 2011

Storken

Hvor lang tid går der før man får svaret på blodprøven? Der er stadig intet fra syghuset i postkassen

Anmeld

5. september 2011

Nessie

Storken skriver:

Hvor lang tid går der før man får svaret på blodprøven? Der er stadig intet fra syghuset i postkassen

Fik du ikke en ny tid på sygehuset?

Jeg tror ikke det er noget de sender ud, men vil tale med folk om

Anmeld

5. september 2011

Storken

Jeg fik taget en ny blodprøve på sygehuset samme dag som de opdagede at min doubletest ikke var gyldig. De sagde de ville tilsende resultatet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.