20+0 :) Se min mavseee :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

channie-g

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Syns lige jeg ville vise "sækken" lidt frem.. Da jeg skal til MD scanning imorgen. Og HÅBER jeg kan få kønnet at vide..

Men så syns jeg da lige jeg ville høre jeres gæt Hvad tror i der gemmer sig.. ?

(De 4 første billeder er fra 19+3, og de to sidste er fra idag 20+0)

tror du venter en lille dreng...:-) men det bliver du spændende og høre hvad der gemmer sig der inde, hel og lykke med imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Nitz - <3 David

channie-g skriver:

tror du venter en lille dreng...:-) men det bliver du spændende og høre hvad der gemmer sig der inde, hel og lykke med imorgen

Hi hi jeg skrev indlægget igår..
Jeg var til scanning idag.. se evt. Mit nye indlæg med billederne..

Du havde helt ret ang. Kønnet..

Anmeld

31. august 2011

Nitz - <3 David

xoxotasha skriver:

Hahah. Hov. Havde ikke lige set opdateringen

Hi hi ja Det var et indlæg fra igår.. du kan se billeder i det nye indlæg jeg har lavet idag..

Anmeld

31. august 2011

channie-g

Hi hi jeg skrev indlægget igår..
Jeg var til scanning idag.. se evt. Mit nye indlæg med billederne..

Du havde helt ret ang. Kønnet..

hehehehe ups hvade jeg ikke lige set... men stort tillykke med den lille baby-dreng.... har i så været ude og få købt lidt drengetøj idag ??

Anmeld

31. august 2011

Nitz - <3 David

channie-g skriver:

hehehehe ups hvade jeg ikke lige set... men stort tillykke med den lille baby-dreng.... har i så været ude og få købt lidt drengetøj idag ??

Mange taak
Neej jeg har ikke købt noget idag Meeen der går nok ikke længe før der skal shoppet lidt amok ;D

Anmeld

31. august 2011

channie-g

Mange taak
Neej jeg har ikke købt noget idag Meeen der går nok ikke længe før der skal shoppet lidt amok ;D

nåå oki, hehe kunne ikke selv vente, så da vi fik afvide i uge 15 at det var en dreng vi skulle have var vi nede og tømme h&m hehe... men i skal self nok nå der, der er jo god tid endnu...

Anmeld

31. august 2011

Nitz - <3 David

channie-g skriver:

nåå oki, hehe kunne ikke selv vente, så da vi fik afvide i uge 15 at det var en dreng vi skulle have var vi nede og tømme h&m hehe... men i skal self nok nå der, der er jo god tid endnu...

Jaa mon ikke vi når det Jeg har også købt en del neutralt.. Og man får jo nok også lidt i gaver osv.. Og så kender jeg et par stykker der har sagt at de har noget brugt til at ligge hvis det var en dreng Så det må jeg jo liiige ud og se på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.