MD scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Malene76

Hej I januarmødre.

Vi har været til MD scanning i dag og alt så godt ud.  Det var helt vildt så meget man kunne se. Så spændende oplevelse. Vi venter os en skøn knægt til januar. Det var tydeligt selv for vores utrænede øje når de scannede mellem benene.  Så kan navnedebatten rigtig komme i gang herhjemme.

Kram Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

TbCp

Malene76 skriver:

Hej I januarmødre.

Vi har været til MD scanning i dag og alt så godt ud.  Det var helt vildt så meget man kunne se. Så spændende oplevelse. Vi venter os en skøn knægt til januar. Det var tydeligt selv for vores utrænede øje når de scannede mellem benene.  Så kan navnedebatten rigtig komme i gang herhjemme.

Kram Malene

Nej hvor dejligt
Stort tillykke med en veloverstået md-scanning og med jeres lille dreng

Anmeld

31. august 2011

Møn-Mor

Tillykke med den lille dreng  !

Har selv en uge til min egen MD og kan næsten ikke vente, skal til MD onsdag d. 7. sept.

Anmeld

31. august 2011

Malene76

TbCp skriver:

Nej hvor dejligt
Stort tillykke med en veloverstået md-scanning og med jeres lille dreng

Tusind tak. Det var en helt fantastisk oplevelse som du kun kan glæde dig til, men du har jo prøvet det før.  Så du ved jo hvordan følelsen er. Helt vildt så meget man kunne se.

KH Malene

Anmeld

31. august 2011

Malene76

Klar-parat skriver:

Tillykke med den lille dreng  !

Har selv en uge til min egen MD og kan næsten ikke vente, skal til MD onsdag d. 7. sept.

Tusind tak. Din scanning kan du godt glæde dig til. Det er en helt fantastisk oplevlese, det er vildt så meget man kan se.

KH Malene

Anmeld

31. august 2011

CmarianN

Malene76 skriver:

Hej I januarmødre.

Kram Malene

KÆMPE stort tillykke med det 

Det må være en lettelse....

Vi skal scannes på Tirsdag, og er faktisk ved at være ret nervøs - dumt! Men jah....

I hvert fald tillykke med at alt er okay og den lyseblå farve 

Anmeld

31. august 2011

Malene76

CmarianN skriver:

KÆMPE stort tillykke med det 

Det må være en lettelse....

Vi skal scannes på Tirsdag, og er faktisk ved at være ret nervøs - dumt! Men jah....

I hvert fald tillykke med at alt er okay og den lyseblå farve 

Tusind tak. Ja det var en stor lettelse at alt var ok. Jeg synes det gav en kæmpe tryghed at se at han var så livlig og at hjertede bankede lystigt derud af.  Håber jeres scanning går lige så godt som vores. Glæd dig, det er så fantastisk.

KH Malene

Anmeld

31. august 2011

TbCp

Malene76 skriver:

Tusind tak. Det var en helt fantastisk oplevelse som du kun kan glæde dig til, men du har jo prøvet det før.  Så du ved jo hvordan følelsen er. Helt vildt så meget man kunne se.

KH Malene

Jeg GLÆDER mig.. tror det er lige stort om det er 1., 2. eller 5. barn man skal se på en scanning

Anmeld

1. september 2011

Malene76

TbCp skriver:

Jeg GLÆDER mig.. tror det er lige stort om det er 1., 2. eller 5. barn man skal se på en scanning

Ja det tror jeg egentlig også, det er jo forhåbentlig et glædelig ventet barn hos de fleste uanset hvilken nr. i rækken det er.  Og det ER bare magisk at se den lille tulle rundt derinde.. Det kan man kun blive helt lalleglad over.  GOd fornøjelse når det bliver jeres tur.

KH Malene

Anmeld

3. september 2011

-Sigrid-

Dejligt med en lille sund dreng, tillykke! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.