Skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Chiip91

Hej tøser (:
Vil lige fortælle at jeg var til Trygheds skanning idag, Og de sag a jeg endten er i uge 9 eller 10, De kunne ikke sige det præcist ikke før nakkefols skanningen
Men vi hørte hjertebanken, så den lille "Smølf" Det er godt nok et smukt syn, vi sad begge med tåre i øjene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Mor til Mike

Chiip skriver:

Hej tøser (:
Vil lige fortælle at jeg var til Trygheds skanning idag, Og de sag a jeg endten er i uge 9 eller 10, De kunne ikke sige det præcist ikke før nakkefols skanningen
Men vi hørte hjertebanken, så den lille "Smølf" Det er godt nok et smukt syn, vi sad begge med tåre i øjene

Hvor dejligt tillykke med den lille spire 

Anmeld

31. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej tøser (:

Tillykke med spiren 

Du skal ikke være ked af, at de ikke kunne give dig en præcis termin. Det er HELT almindeligt, og den de fremover vil gå ud fra når du skal til lægen MD osv. er den du får til NF. 

Glæd du dig over det lille liv i maven, det skal nok gå fantastisk 

Anmeld

31. august 2011

Chiip91

Misselbek skriver:

Hvor dejligt tillykke med den lille spire 

Mange tak

Anmeld

31. august 2011

Chiip91

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tillykke med spiren 

Du skal ikke være ked af, at de ikke kunne give dig en præcis termin. Det er HELT almindeligt, og den de fremover vil gå ud fra når du skal til lægen MD osv. er den du får til NF. 

Glæd du dig over det lille liv i maven, det skal nok gå fantastisk 

Taaak
Ja det sagde de godt nok oss, men det meget forvirrende syns jeg  

Anmeld

31. august 2011

Taaak
Ja det sagde de godt nok oss, men det meget forvirrende syns jeg  

Stortset alle jeg kender er blevet rykket frem og tilbage i starten. Det skyldes, at de skal måle noget så småt, og der nemt kan være lidt afvigelser, selv om de som udgangspunkt siger baby vokser stortset ens hos alle i de første måneder.

Selv blev jeg rykket frem og tilbage, men endte med en termin tættest på min egen beregning, end scanningerne i første omgang vist 

Jeg påstod hårdnakket, at det slet ikke kunne lade sig gøre at teste pos. med den dato de havde sat. Og ganske rigtig, blev rykket en hel uge tilbage til scanningen. 

Anmeld

31. august 2011

Chiip91

Stortset alle jeg kender er blevet rykket frem og tilbage i starten. Det skyldes, at de skal måle noget så småt, og der nemt kan være lidt afvigelser, selv om de som udgangspunkt siger baby vokser stortset ens hos alle i de første måneder.

Selv blev jeg rykket frem og tilbage, men endte med en termin tættest på min egen beregning, end scanningerne i første omgang vist 

Jeg påstod hårdnakket, at det slet ikke kunne lade sig gøre at teste pos. med den dato de havde sat. Og ganske rigtig, blev rykket en hel uge tilbage til scanningen. 

Okay, det helt underligt
Fik først afvide jeg var i uge 10. så Skulle lægen Lave et gynækologisk tjek, og sag jeg var i 10 eller 11uge, Så bliv jeg sent til den her skanning, og de sagde jeg højstsandsynligt er i uge 9,  

Anmeld

31. august 2011

Chiip skriver:

Okay, det helt underligt
Fik først afvide jeg var i uge 10. så Skulle lægen Lave et gynækologisk tjek, og sag jeg var i 10 eller 11uge, Så bliv jeg sent til den her skanning, og de sagde jeg højstsandsynligt er i uge 9,  

Så du er 8+ eller 9+ ? Ved du hvornår du ca. har haft ÆL? 

Det er SÅ spøjst. Kender en som var i behandling, og hun blev sat tilbage til trods for at det hele var styret på klinikken. Haha.

Skal lige siges, at selv om de scanner, er der altid en lille usikkerhed på et par dage før/efter. Men de sætter en udgangstermin til NF så de har en dato som de skal gå ud fra. 

Jeg er selv sikker på at jeg lidt længere henne end de siger. Men det er 3- 4 dages uenighed der er mellem os så... 

Anmeld

31. august 2011

Mira0911

Dejligt... og tillykke... 

Anmeld

31. august 2011

Chiip91

Så du er 8+ eller 9+ ? Ved du hvornår du ca. har haft ÆL? 

Det er SÅ spøjst. Kender en som var i behandling, og hun blev sat tilbage til trods for at det hele var styret på klinikken. Haha.

Skal lige siges, at selv om de scanner, er der altid en lille usikkerhed på et par dage før/efter. Men de sætter en udgangstermin til NF så de har en dato som de skal gå ud fra. 

Jeg er selv sikker på at jeg lidt længere henne end de siger. Men det er 3- 4 dages uenighed der er mellem os så... 

8+ nogle dage, Men de målte baby og det
Hmm hun sag a der skulle ha været samleje den 15juli, og der skulle jeg ha haft ÆG  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.