1. uge er gået.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. august 2011

jlp90

Hej.
så er den 1. uge gået og vægten siger minus 2,9 kilo. jubii. og alligevel syntes jeg at det går for langsomt og i dag har jeg voldsomt lyst til usunde sager efter en uge alene med min datter, der i dag var træt og sulten. Dårlig kombi
Hvordan går det hos jer?
Knus julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

1977

Profilbillede for 1977
jlp90 skriver:

Hej.
så er den 1. uge gået og vægten siger minus 2,9 kilo. jubii. og alligevel syntes jeg at det går for langsomt og i dag har jeg voldsomt lyst til usunde sager efter en uge alene med min datter, der i dag var træt og sulten. Dårlig kombi
Hvordan går det hos jer?
Knus julie

2,9 på en uge er da super flot Du skal jo også have et sundt vægttab - og så dur det jo ikke med 10 kg om  ugen

Find et alternativ det det usunde - jeg bruger smoothies med vanilieessens, så bliver den mere is-agtig

Anmeld

30. august 2011

jlp90

Jeanne skriver:

2,9 på en uge er da super flot Du skal jo også have et sundt vægttab - og så dur det jo ikke med 10 kg om  ugen

Find et alternativ det det usunde - jeg bruger smoothies med vanilieessens, så bliver den mere is-agtig

smoothies er også fantastisk, mums Tak for tippet

Anmeld

30. august 2011

1977

Profilbillede for 1977
jlp90 skriver:

smoothies er også fantastisk, mums Tak for tippet

Velbekomme

Anmeld

30. august 2011

matryoshka

Wow, flot! 2,9 kg er jo enormt meget at tabe på en uge, så jeg synes at du skal være glad for det!!

Jeg startede sidste mandag, vil gerne tabe 6-7 kg, eller til maven er nogenlunde flad.. Vægten sagde -1,4 i går, så jeg er mega tilfreds! Har ikke spist 100% sundt, men har til gengæld trænet 3 gange og gået rigtig meget de andre dage.

Anmeld

30. august 2011

jlp90

matryoshka skriver:

Wow, flot! 2,9 kg er jo enormt meget at tabe på en uge, så jeg synes at du skal være glad for det!!

Jeg startede sidste mandag, vil gerne tabe 6-7 kg, eller til maven er nogenlunde flad.. Vægten sagde -1,4 i går, så jeg er mega tilfreds! Har ikke spist 100% sundt, men har til gengæld trænet 3 gange og gået rigtig meget de andre dage.

Jeg har også levet ekstremt sundt. Tillykke med dit vægt tab, det er flot! Jeg har længere igen, da jeg gerne vil tabe 20 kilo eller til jeg er tilfreds.

Anmeld

30. august 2011

matryoshka

jlp90 skriver:

Jeg har også levet ekstremt sundt. Tillykke med dit vægt tab, det er flot! Jeg har længere igen, da jeg gerne vil tabe 20 kilo eller til jeg er tilfreds.

Tak. Er yderst tilfreds og overrasket over hvor nemt det egentlig er når man er kommet i gang. 20 er noget mere, men du er allerede godt i gang Det er jo 14,5% af det ønskede vægttab, det er virkelig en god start. Glæder mig at følge dit vægttab. Keep us posted!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.