Bækkenløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Louiiiise

Hej tøser

Til dem som har eller har haft bækkenløsning

Jeg startede allerede med at bøvle med smerter i lænden og ballen fra uge 8 Det er bare blevet værre og værre. Jeg går til fys ca. hver uge og skal begynde til gravidtest svømning i morgen

Fra i sidste uge blev jeg deltidssygemeldt på jobbet, men selvom jeg kun har 4-5 timer om dagen. Så begynder der allerede voldsomme smerter efter 2 timers arbejde og har smerter resten af dagen.

De sidste to uger har jeg nogle dage hvor det  er som om at jeg er lammet i benet,  hvor jeg har svært ved at bevæge benet. Har i også haft det på den måde?

Lyder det som en fuldtidssygemeldning?

Knus Louise 21+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

channie-g

Louiiiise skriver:

Hej tøser

Til dem som har eller har haft bækkenløsning

Jeg startede allerede med at bøvle med smerter i lænden og ballen fra uge 8 Det er bare blevet værre og værre. Jeg går til fys ca. hver uge og skal begynde til gravidtest svømning i morgen

Fra i sidste uge blev jeg deltidssygemeldt på jobbet, men selvom jeg kun har 4-5 timer om dagen. Så begynder der allerede voldsomme smerter efter 2 timers arbejde og har smerter resten af dagen.

De sidste to uger har jeg nogle dage hvor det  er som om at jeg er lammet i benet,  hvor jeg har svært ved at bevæge benet. Har i også haft det på den måde?

Lyder det som en fuldtidssygemeldning?

Knus Louise 21+3

jeg havde det præcis på samme måde, bortset fra det allerede var i uge 15 og derfor blev jeg fuldtidssygmeldt.. nu er det ikke hver dag jeg har stærke smerter da jeg holder mig meget i ro men de dage hvor der skal gøres ren eller jeg lige finder på at tage ud og shoppe eller noget helt 3. så kan det mærkes efter bare en time og det er alt hvad du skriver + mega smerter i underlivet, ved skambenet og ned i lårene... håber det kommer til at hjælpe dig med det svømning og fys. for der var desværre ikke noget a det der som sådan hjalp på mig (er idag 31+0)

hel og lykke med det frem over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.