Sutsko til vinter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Pinkrose

Hvilke sutsko har i købt her til efterår vinter??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

AnneBJ

Han har et par futter fra Melton, som jeg dog ikke tror passer hele vinteren.. Så har han et par læderfutter fra... ? det kan jeg ikke huske, som er lidt større.. 

Regner med at få olde til at strikke uldfutter han kan sove i i barnevognen!

Anmeld

30. august 2011

Pinkrose

AnneBJ skriver:

Han har et par futter fra Melton, som jeg dog ikke tror passer hele vinteren.. Så har han et par læderfutter fra... ? det kan jeg ikke huske, som er lidt større.. 

Regner med at få olde til at strikke uldfutter han kan sove i i barnevognen!

Ja uldsokker har hun en masse af, og havde os tænkt på den fra melton, og de skal vel først til at have dem med skind under nå de prøver at komme op og stå og sådan,

Anmeld

30. august 2011

Marco2

Vi køber bare de der fløjls-nogen med gummidutter nedenunder. De er dejlig varme for de små fusser. Er de fra Melton eller sådan noget …?? Læderfutter synes jeg ikke er så varme så dem køber jeg ikke før hun går …

AG

Anmeld

30. august 2011

Maria-s

Her regner jeg med at få min dejlige svigermor til at strikke uldfutter og så selv sy nogle i fleece med ruskind under bunden

Anmeld

30. august 2011

piadas

Jeg har netop fået disse med posten idag:

http://oekologik.dk/varekatalog/engel-uld/futter-i-uldfleece/roed.aspx

De mærkes rigtig lækre!

Jeg forestiller mig, at hun skal sove med dem i barnevognen, men de kan vel også bruges som futter. Ellers har vi nogle strikkede sokker, hun kan få udover de almindelige.

Anmeld

31. august 2011

karina pigen

jeg har lidt forskelligt..

jeg har futter fra melton, de er bare så søde synes jeg

jeg køber nogen begynder sko i læder fra ecco

og ha så købt termofutter til når han skal sove ude, eller skal ud i regnvejr eller hvis jorden er  våd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.