huttelihut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.789 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Pinkrose

Har kigget meget på de huer, og syntes at den er så lækker, kan også se at mange af jer har købt den, men har tænkt på om de ikke får det meget varm og svært ved at komme af med varmen nå den er foret med velour?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Kit

Er lige med på en lytter

Har forelsket mig i en på nettet, men har ikke haft en i hånden.

Anmeld

30. august 2011

AnneBJ

Vores har ikke været i brug, så jeg ved det jo ikke... Men altså.. Ditte har erfaring med den, så mon ikke hun giver sit besyv med? Felix havde den på inde i ca. 5 min igår, og var altså hverken klam eller noget da jeg tog den af ham.. Og det er trods alt for varmt at have uldhue på indenfor...

Anmeld

30. august 2011

Pinkrose

AnneBJ skriver:

Vores har ikke været i brug, så jeg ved det jo ikke... Men altså.. Ditte har erfaring med den, så mon ikke hun giver sit besyv med? Felix havde den på inde i ca. 5 min igår, og var altså hverken klam eller noget da jeg tog den af ham.. Og det er trods alt for varmt at have uldhue på indenfor...

Hehe okay, kunne godt være man skulle tage chancen, for ihh hvor kunne sophia være sød med den på i grå og lilla blomst

Anmeld

30. august 2011

AnneBJ

Denisep skriver:

Hehe okay, kunne godt være man skulle tage chancen, for ihh hvor kunne sophia være sød med den på i grå og lilla blomst

De er SÅ nuttede!! OG virkelig lækker kvalitet!

Anmeld

30. august 2011

Pinkrose

AnneBJ skriver:

De er SÅ nuttede!! OG virkelig lækker kvalitet!

De ser os bare super lækre ud, havde så os tænkt mig at købe den med velour udvendig og bomuld indvendig til når hun skulle sove

Anmeld

30. august 2011

Marco2

VI har haft huttelihutter til Emily. Men mener ikke hun sov med den. Hun havde den kun på når hun var ude at lege. Og nej, hun var slet ikke klam/våd eller lignende men bare dejlig varm …

Når hun skulle sove sov hun bare med en ren bomulds-thingy

AG

Anmeld

30. august 2011

Pinkrose

Marco2 skriver:

VI har haft huttelihutter til Emily. Men mener ikke hun sov med den. Hun havde den kun på når hun var ude at lege. Og nej, hun var slet ikke klam/våd eller lignende men bare dejlig varm …

AG

super mange tak for svar det hjalp

Anmeld

30. august 2011

DK

Marco2 skriver:

AG

Jeg er også med på den her. Kirstine har aldrig sovet i hendes heller, der er den nok for varm. Men den er PERFEKT til ude brug/hvis man skal sidde op i barnevognen/klapvognen, være på legeplads eller lign.

Kirstine har heller aldrig været fugtig/klam når hun har haft den på!

Anmeld

31. august 2011

Pinkrose

DK skriver:

Jeg er også med på den her. Kirstine har aldrig sovet i hendes heller, der er den nok for varm. Men den er PERFEKT til ude brug/hvis man skal sidde op i barnevognen/klapvognen, være på legeplads eller lign.

Kirstine har heller aldrig været fugtig/klam når hun har haft den på!

Super, går ind og bestiller ind med det samme er forelsket i en med lilla blomster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.