Kan mennesker blive indbildte gravide lige som med hunde ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

LouiseRH

SjeBets skriver:

mnjaer jeg hælder til indbilding, da jeg har fået mens, og jeg testet negativ .. men altså .. hvorfor så alle de andre symptomer, plus jeg kastede op man-tirs-onsdag i sidste uge fordi at jeg var vikar på en kagefabrik og det var så ulækker sødt at gå i at jeg knækkede mig , og jeg er normalt ikke sart !

Ja, jeg ved det ikke
Men man har self. også hørt om nogen der har mens selvom de er gravide. Men hvad ved jeg.

Synes bare det lyder mystisk at alle symptomerne er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

SjeBets

bulderfiz skriver:

Ja, jeg ved det ikke
Men man har self. også hørt om nogen der har mens selvom de er gravide. Men hvad ved jeg.

Synes bare det lyder mystisk at alle symptomerne er der

ja jeger også ved at være irriteret over alle de der symptomer, når ingen af fordelene følger med ... sidder nu og hyler over Vi bli´r i familien, jeg hyler normalt ikke over tv ... aarrrrggg 

har læge tid på tirsdag .. noget må der jo være 

Anmeld

31. august 2011

SussieThyssen

SjeBets skriver:

Ja måske et underligt spørgsmål, men jeg har vitterlig alle symptomer på jeg er med rogn ja med undtagen en positiv test, jeg er helt paf, forstår det ikke har testet 4 gange, alle negativ, men sarte bryster, spændinger i livmor, min mave er sart, jeg føler mig oppustet, har sure opstød( havde jeg med alle de andre) er hormonel a helvede til, er hyper sart ved sex, kan ikke ha for meget roderi fra manden. Kan faktisk ikke rigitgt have ham i tiden. Hyler over ingenting. Og i dag kunne jeg mærkte min gamle skade i korsbenet som kun har voldt mig problemer under mine graviditeter, eller ikke siden jeg fik den. Nå har fået tid ved lægen, et ellers andet må der jo være.... med mindre jeg er på vej i overgangs alderen ... :O

Nå men kan mennesker blive indbildte gravide .. eller er jeg bare stresset uden af vide det  

Måske lidt af hvert??

Og ja, mennesker KAN blive indbildt gravide.
Et meget berømt historisk tilfælde for netop det, var den skotske dronning Mary Steward (Bloody Mary)
Hun var SÅ desperat efter at blive gravid, at hun og alle i hendes omgangskreds troede det, selv hendes læger.
Hun fik alle symptomerne, og voksede endda på maven, men da tiden så kom, skete der ingen verdens ting. Der var ikke noget barn.

Stress kan også medføre problemer med kroppens adfærd, og et hormonspring.
Men..du kan jo altså godt være gravid uden det kan måles på urintests, så hvis du er i tvivl, så gå til lægen og få taget en blodprøve, den kan ikke lyve.

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. august 2011

SjeBets

SussieThyssen skriver:

Måske lidt af hvert??

Og ja, mennesker KAN blive indbildt gravide.
Et meget berømt historisk tilfælde for netop det, var den skotske dronning Mary Steward (Bloody Mary)
Hun var SÅ desperat efter at blive gravid, at hun og alle i hendes omgangskreds troede det, selv hendes læger.
Hun fik alle symptomerne, og voksede endda på maven, men da tiden så kom, skete der ingen verdens ting. Der var ikke noget barn.

Stress kan også medføre problemer med kroppens adfærd, og et hormonspring.
Men..du kan jo altså godt være gravid uden det kan måles på urintests, så hvis du er i tvivl, så gå til lægen og få taget en blodprøve, den kan ikke lyve.

Kærligst
Sussie

jaa smutter også til lægen og ladre ham stikke i mig, har været sygemeldt med invalidrende stress før, så kender godt til alt det ravage dte kan lave, ved ik om det er fordi jeg har været lidt skruk på det senere at det nu viser sig på den her måde ... ..Ihhhh jeg må snart låne en niece eller nevø og få taget lidt at abstinenserne

Anmeld

31. august 2011

SussieThyssen

SjeBets skriver:

jaa smutter også til lægen og ladre ham stikke i mig, har været sygemeldt med invalidrende stress før, så kender godt til alt det ravage dte kan lave, ved ik om det er fordi jeg har været lidt skruk på det senere at det nu viser sig på den her måde ... ..Ihhhh jeg må snart låne en niece eller nevø og få taget lidt at abstinenserne

Hehe..ja det er dejligt at kunne låne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.