Jeg har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Mishca

Lørdag morgen fik jeg veer og da jeg skulle ha haft PKS nu på fredag, (d. 2.) ville de bare lave KS med det samme. Så vores lille pige kom til verden lørdag den 27. aug. kl. 10.07 ved KS 2610 g og 50 cm lang. Hun er bare såååå skøn.

Vi tog hjem søndag eftermiddag. Skal prøve at få et billede på en af dagene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

maryjane

Mange gange tillykke

Anmeld

30. august 2011

SaNiNa

Stort tillykke.

Må jeg spøger hvordan det kan være i har fået lov at komme hjem allerede dagen efter ved ks? Her i Odense skal man blive i 3 dag

Anmeld

30. august 2011

akskovmose

Stort tillykke.. 

Anmeld

30. august 2011

håber snart det er os

stort tillykke

Anmeld

30. august 2011

Kofoed.

Tillykke

Anmeld

30. august 2011

Mishca

Sanne og Nicklas skriver:

Stort tillykke.

Må jeg spøger hvordan det kan være i har fået lov at komme hjem allerede dagen efter ved ks? Her i Odense skal man blive i 3 dag

Jeg fødte på Hvidovre, her får man 2 overnatninger, men du skal jo se det som et tilbud, ikke et must at blive der begge overnatninger. 

Jeg er 2. gangs, så jeg var rolig nok ved situationen og havde det bedre med, at komme mig efter KS her hjemme end i en hospitalsseng.

Anmeld

30. august 2011

TrineMine86

mange gange tillykke med den lille fine pige

Anmeld

30. august 2011

MomInTheMaking

Tillykke^^

Anmeld

30. august 2011

MaybeBaby

Mishca skriver:

Lørdag morgen fik jeg veer og da jeg skulle ha haft PKS nu på fredag, (d. 2.) ville de bare lave KS med det samme. Så vores lille pige kom til verden lørdag den 27. aug. kl. 10.07 ved KS 2610 g og 50 cm lang. Hun er bare såååå skøn.

Vi tog hjem søndag eftermiddag. Skal prøve at få et billede på en af dagene.

Tillykke tillykke tillykke! Sikke mange, der lige når at føde i august af septemberpigerne men dejligt at hun selv valgte sin fødselsdag glæder mig til billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.