Stofbleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.266 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. august 2011

FogL

Hejsa piger. 

Hvad er jeres erfaring med stofbleer? (Den nye, smarte slags) 

Er det billigere i længden? Holder de fint på tis og bæ? Kommer de hurtigt til at lugte? Hvor lang tid holder de, osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Rikke, Liam & Linus

Kan sagtens betale sig. Hvis man køber dem brugt og ellers kun køber hvad man har behov for. Holder UTROLIG godt på tis og prut.

Nemme at have med at gøre. Nemme at vaske. Kun ++++ herfra

Anmeld

30. august 2011

FogL

Rikke&Liam skriver:

Kan sagtens betale sig. Hvis man køber dem brugt og ellers kun køber hvad man har behov for. Holder UTROLIG godt på tis og prut.

Nu ved jeg ikke hvilken type, du har brugt, men jeg overvejer dem, som er all-in-one, mest for mandens, og lethedens skyld. Men kan det kun betale sig hvis man køber dem brugt?

Anmeld

31. august 2011

Rikke, Liam & Linus

ciepige skriver:

Nu ved jeg ikke hvilken type, du har brugt, men jeg overvejer dem, som er all-in-one, mest for mandens, og lethedens skyld. Men kan det kun betale sig hvis man køber dem brugt?

Njaa.... altså de kan jo også bruges til de næste børn.

Men der er nogle der hedder coolababy, de er ret billige og ganske fornuftige.

Jeg har brugt imse vimse, da Liam var lille bebs. Men nu bruger vi lommebleer. Ligner en all in one, men man fylder selv indlæg i. Derfor er det nemt at variere alt efter hvilket behov man har.

Bruger coolababy, bumgenius og har et par stykker i andre mærker.

Men køb dem brugt eller i england. Det er alt for dyrt i DK.

Anmeld

31. august 2011

FogL

Rikke&Liam skriver:

Njaa.... altså de kan jo også bruges til de næste børn.

Men der er nogle der hedder coolababy, de er ret billige og ganske fornuftige.

Jeg har brugt imse vimse, da Liam var lille bebs. Men nu bruger vi lommebleer. Ligner en all in one, men man fylder selv indlæg i. Derfor er det nemt at variere alt efter hvilket behov man har.

Bruger coolababy, bumgenius og har et par stykker i andre mærker.

Men køb dem brugt eller i england. Det er alt for dyrt i DK.

Okay, det skal jeg huske  

Har kigget på imse vimse, de ser rigtig gode ud, med coolababy har jeg ikke hørt om. 

Anmeld

1. september 2011

Rikke, Liam & Linus

ciepige skriver:

Okay, det skal jeg huske  

Har kigget på imse vimse, de ser rigtig gode ud, med coolababy har jeg ikke hørt om. 

Kig HER

De findes også med velcro.

Anmeld

22. oktober 2011

marius' mor

Rikke&Liam skriver:

hvilket mærke bruger du? brugte tender tush, sunbaby, LittleLamb og alm gammeldags med nippinappa til min førstefødte, men fandt aldrig den optimale ble og har nu opgivet stofbleerne.. Da vi tænker på barn nr 2, overvejer om vi skal give "stofferne" en chance til...

Anmeld

23. oktober 2011

Rikke, Liam & Linus

marius' mor skriver:

hvilket mærke bruger du? brugte tender tush, sunbaby, LittleLamb og alm gammeldags med nippinappa til min førstefødte, men fandt aldrig den optimale ble og har nu opgivet stofbleerne.. Da vi tænker på barn nr 2, overvejer om vi skal give "stofferne" en chance til...

Jeg bruger bumgenius onesize lommebleer om dagen. Men littlelamb bambusindlæg+ bg microfiber. Har også nogle enkelte andre, f.eks. coolababy, de er billige og faktisk overraskende gode.

Om natten bruger vi bamboozle stretch fra Tots bots med hjemmestrikkede uldblebukser.

Anmeld

23. oktober 2011

marius' mor

Rikke&Liam skriver:

Jeg bruger bumgenius onesize lommebleer om dagen. Men littlelamb bambusindlæg+ bg microfiber. Har også nogle enkelte andre, f.eks. coolababy, de er billige og faktisk overraskende gode.

Om natten bruger vi bamboozle stretch fra Tots bots med hjemmestrikkede uldblebukser.

hmm, hvor gammel er dit barn..?

Min søn voksede ud af OS-bleerne da han var 12-14 mrd...?

Anmeld

24. oktober 2011

Rikke, Liam & Linus

marius' mor skriver:

hmm, hvor gammel er dit barn..?

Min søn voksede ud af OS-bleerne da han var 12-14 mrd...?

Han er 2,3 år. Men, min søn er også MEGET lille. 77 cm og 9 kg.

Der findes også bleer i junior str. men så ryger ideen lidt med at købe OS.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.