Utålmodig.dk !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. august 2011

Pipsle2012

Hej piger og drenge

Ja så nåede jeg 40+2, og stadig ingen tegn på at baby kommer ud foreløbig

Jer som har prøvet at gå over tid: Hvad fik i de lange dage til at gå med??

Vi har forberedt alt til prinsessens ankomst, så der er ikke noget at lave der... Synes ikke jeg laver andet end at slappe af på sofa, og se tv.... og så selvfølgelig hygge mig på baby.dk

Ville egentlig ikke noget med dette indlæg, andet end at prøve at styre min utålmodighed lidt  

God dag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

SjeBets

Jeg gik til 42+3 og jeg cyklede, og moslede med min hest, var til undesøgelser på sygehus og jordmor i et væk følte jeg, jeg gjrode alt for at få ungen ud men intet hjalp.. ...

den sidste uge til termin er laaaangsom, MEN alle de dage man går over er så dødelige langsom at det ik er til at fatte 

Anmeld

30. august 2011

Pipsle2012

SjeBets skriver:

Jeg gik til 42+3 og jeg cyklede, og moslede med min hest, var til undesøgelser på sygehus og jordmor i et væk følte jeg, jeg gjrode alt for at få ungen ud men intet hjalp.. ...

den sidste uge til termin er laaaangsom, MEN alle de dage man går over er så dødelige langsom at det ik er til at fatte 

Åhhh, de stædige børn!!! Men der er vel ikke andet at gøre, end at acceptere at de selv kommer ud, når det passer dem, og hvis ikke, så bliver de tvunget ud 14 dage efter termin!!!

Men for pokker.... Tror jeg dør af kedsomhed og længsel efter at se den lille bandit, hvis jeg skal vente helt til 42+0.... sådan føles det ihvertfald lige nu  

Anmeld

30. august 2011

SjeBets

Pipsle2012 skriver:

Åhhh, de stædige børn!!! Men der er vel ikke andet at gøre, end at acceptere at de selv kommer ud, når det passer dem, og hvis ikke, så bliver de tvunget ud 14 dage efter termin!!!

Men for pokker.... Tror jeg dør af kedsomhed og længsel efter at se den lille bandit, hvis jeg skal vente helt til 42+0.... sådan føles det ihvertfald lige nu  

ja sådan følelse det, jeg synes det var et helvede og forstod ikke hvorfor hun ikke bare kom ud ... helt ærligt 17 dage over .. det må man så heldigvis ikke gå i dag ... men aaargg ... det er fordi man har den skide termins dag man hænger sig fast i 

Anmeld

30. august 2011

Hailiesmom11

Hej

Jeg gik til 40+5 inden min prinsesse kom ud...

Jeg slappede bare af og lavede nada, men så om onsdagen begyndte jeg at få det skidt og hun er født om fredagen, så onsdag og torsdag var helvedesdage! Men det skal nok komme, hvis hun vil ud af sig selv så begynder du garanteret at få det skidt/undderligt og så synker maven og så lige pludselig kommer veerne

Puster lige lidt ve-støv din vej, fik alligevel aldrig brugt alt det jeg fik pustet min vej for snart 3 måneder siden

Anmeld

30. august 2011

Pipsle2012

SjeBets skriver:

ja sådan følelse det, jeg synes det var et helvede og forstod ikke hvorfor hun ikke bare kom ud ... helt ærligt 17 dage over .. det må man så heldigvis ikke gå i dag ... men aaargg ... det er fordi man har den skide termins dag man hænger sig fast i 

Ja, jeg synes sgu også det er tarveligt, at vores lille bandit ikke gider overholde "leveringsdatoen".... Som min jordemoder sagde: " Der er jo ikke rigtigt så meget de kan lave derinde i hulen, andet end at "skrive på væggen"....."

Men det synes min lille guldklump så åbenbart er super-hyggeligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.