I LOOOOOOOOVE MY BIKE YES YES :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. februar 2008

Doktor Doolittle

Hej tøser

Jeg har lige fået min cykel fixet for en halv million ;) men nu er den totalt køreklar :)) Fra på mandag skal jeg cykle ca. 9 km. hver vej på job, det bliver bare for lækkert, så nupper jeg sportstøjet og min iPodNano på om morgenen, cykler med max. hastighed, tager bad på Hvidovre og VUPTI VUM kl. 8.00 dut til morgenkonference... ind kommer den lækreste, friske sild, totalt skarp pga. masser af blod i hjernen :P
Det bliver for feeeeeeeeedt 8D

Knus Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2008

Rasmine

Ej, stik mig lige noget af det der cornflakes-mom energi.
I need it!
Hatten af for dig, cykelmyg!

Mette - med flad cykel i skuret

Anmeld

29. februar 2008

Pia.

Wauuu Tina... bliver helt frisk af at læse dit indlæg.... Burde gøre det samme har en splinter ny cykel stående der ude, min mand og jeg købte nye cykler i sommers, men det blev ikke til mange ture pga. det møg vejr.... !!!! Grrrr.... >(

Rigtig god tur til dig friske Tina og god weekend

Knus fra Pia.

Anmeld

29. februar 2008

A.I.G.

OK, du præsterede lige at løfte mit humør med det indlæg !!!

Dejligt positivt og god cykletur samt weekend.

KH Anette

Anmeld

29. februar 2008

Smølf

Hej Tina,

Hehe... fra medio marts kan vi ræse om kap ad Vigerslev Allé til Hvidovre Hospital. Du kan kende mig på min sorte kildmoes cykel og knald grimme lilla cykelhjelm:)).
Anyways... Rigtig meget held og lykke på mandag. Er sikker på du kommer til at blive super sej infektionsmediciner (i et halvt år;)).

KH Netapige

Anmeld

29. februar 2008

rlyn

Jeg kom lige til at tænke på ét af de spørgsmål, der altid er med i de "hvordan har du det" mails, der huserer ind imellem:
"Hvem vil du helst møde":
Mit svar: Johannes Møllehave, Don Ø og CyberTinaGodte.

Du virker som et fantastisk menneske Tina. Kan du ikke sende noget af din utrolige energi til det mørke nordjylland? ;):P

Held og lykke med din opstart. Glæder mig rigtig meget til at høre, hvordan det kommer til at gå.

Knus
Rikke

Anmeld

29. februar 2008

MorCamilla

Hejsa Tina..

Det er utroligt, du forstår virkelig at sætte alt ting op som noget opsitivt... :D

Rigtig god cykeltur(e) :) og held og lykke på dit nye job. selv om jeg er sikker på at det nok skal gå helt fint, med den opsitive indstilling... ;)

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.