tæppe i oldermor firkanter fin julegave ide :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. august 2011

AnneBJ

skønneunger skriver:

hehe, jeg blev også nødt til at opfriske hvordan man lavede de firkanter, du kan finde mange klip på youtube om hvordan

Fedt, det må jeg lige prøve så! Tak for tippet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Københavnermor

Hvis du har mulighed for at lave et i samme størrelse bare med sort kant, med orange, gule, røde, grønne og brune farver i, altså sådan rigtig retro agtigt. Så vil jeg gerne købe et til 300 kr inkl porto. 

Evt. tag billede af garnet først og send det på privatbesked, så jeg kan se farverne.

/ MedRogn 24+5 

Anmeld

30. august 2011

skønneunger

MedRogn skriver:

Hvis du har mulighed for at lave et i samme størrelse bare med sort kant, med orange, gule, røde, grønne og brune farver i, altså sådan rigtig retro agtigt. Så vil jeg gerne købe et til 300 kr inkl porto. 

Evt. tag billede af garnet først og send det på privatbesked, så jeg kan se farverne.

/ MedRogn 24+5 

her er et billede af de farver jeg kan lave det med jeg har nogle af farverne hjemme, men hvis jeg ikke lige har dem bestiller jeg dem bare hjem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. august 2011

Københavnermor

Hvis kanten kunne være den brune på billede nummer 1, og så farverne inden i en blanding af alle farverne på billede 3 + den blå øverst til venstre på billede 2 + den lilla øverst til venstre på billede 1, samt den råhvide i midten på billede 1. 

Håber der giver mening. 

Sig til hvis det er for mange/for få farver jeg har valgt!

Tak fordi du vil dele ud af dine kreative evner til os der ikke engang kan sy en knap i.  

Anmeld

30. august 2011

Sildefisk

skønneunger skriver:

så blev mit nye projekt færdigt

100 % bommuld, dejligt blødt.

måler ca 68*68 cm så passer til barnevogn/klapvogn eller ja bare som hygge tæppe.

kan laves i andre farver hvis det ønskes og andre mål, dog bliver prisen højere jo større tæppet er.

så fint 

Anmeld

30. august 2011

skønneunger

myr81 skriver:

så fint 

tak

Anmeld

30. august 2011

Københavnermor

skønneunger skriver:

her er et billede af de farver jeg kan lave det med jeg har nogle af farverne hjemme, men hvis jeg ikke lige har dem bestiller jeg dem bare hjem

Jeg har svaret i et indlæg ovenover. 

Anmeld

30. august 2011

skønneunger

Jeg har svaret i et indlæg ovenover. 

det kan det sagtens blive altså alle fem på billede 3, den helt blå billede 2, lilla billede 4 og så den råhvide, og brun kant.

du ville ikke have sort kant?

Anmeld

30. august 2011

Københavnermor

skønneunger skriver:

det kan det sagtens blive altså alle fem på billede 3, den helt blå billede 2, lilla billede 4 og så den råhvide, og brun kant.

du ville ikke have sort kant?

Det lyder rigtig fedt! Juhuu. Hvad tror du vil være pænest til, den brune eller sorte kant? Jeg er lidt i tvivl.

Anmeld

30. august 2011

skønneunger

MedRogn skriver:

Det lyder rigtig fedt! Juhuu. Hvad tror du vil være pænest til, den brune eller sorte kant? Jeg er lidt i tvivl.

jeg tror sort kant og så bruge den brune i selve firkanterne, men sort fordi det ligesom rammer farverne bedre ind hvis du forstår?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.