Hvordan går i det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.001 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. august 2011

2721

Hvordan får i jeres børn til at deltage i sanglege så som klappe klappe kage osv.
Jeg har prøvet med Charlie siden han var 6 mdr(han er 14 mdr nu) og han daffer bare. han gider det bare ikke
Jeg synger jeg klapper, hopper eller hvad der nu høre til lige den sang, men det siger ham intet.
Måske det bare ikke liger ham eller gør jeg det forkert???
Skal siges vi har gået til baby rytmik hvor han reaktion var den samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

4kløver

Vi går i legestue og når der skal synges går hun også.. hun er snart 2år

Anmeld

30. august 2011

2721

4kløver skriver:

Vi går i legestue og når der skal synges går hun også.. hun er snart 2år

Okay, jeg er mere interesseret i at vide hvad jeg kan gøre hjemme
Eller om det er noget der kommer hen af vejen og det måske bare ikke er det der fanger han interesse endnu

Anmeld

15. september 2011

Tullemuzz

min søn var heller ikke intraseret i det, nu er han 2 og er begyndt og være lidt intraseret, men ikke det store han vil helst i dagplejen det er nok bare sjovere med andre børn... derimod er han rigtig god til og lytte til musik i bilen og sidder og synger med han kan de fleste kaj og andrea sange

Anmeld

16. september 2011

2721

Tullemuzz skriver:

min søn var heller ikke intraseret i det, nu er han 2 og er begyndt og være lidt intraseret, men ikke det store han vil helst i dagplejen det er nok bare sjovere med andre børn... derimod er han rigtig god til og lytte til musik i bilen og sidder og synger med han kan de fleste kaj og andrea sange

Hmm dey er nok bare individuelt så. Det er nok også bare tosset af mig at jeg syntes at det SKAL han altså
Han ELSKER musik, der køre nærmest musik 24 timer i døgnet. han er maestro(staves) herhjemme. styre selv fjernebetjeningen og cd

Anmeld

16. september 2011

B&J

Daniel er 18 mdr og han gider heller ikke så meget han vil heller danse til når vi synger han elsker jungle dyret hugo den med vulle vulle vap hvor vi laver den om og han synger vap vap hihihi super sødt også danser han til og klapp klappe kage jamen der klapper han ind i mellem og ellers gider han heller ikke rigtigt det har han ikke tid til der kan sagtens ske masse andet efter hans mening

Anmeld

16. september 2011

2721

B&J skriver:

Daniel er 18 mdr og han gider heller ikke så meget han vil heller danse til når vi synger han elsker jungle dyret hugo den med vulle vulle vap hvor vi laver den om og han synger vap vap hihihi super sødt også danser han til og klapp klappe kage jamen der klapper han ind i mellem og ellers gider han heller ikke rigtigt det har han ikke tid til der kan sagtens ske masse andet efter hans mening

Dejligt at vide at han ikke skiller sig ud. Da han var mindre lavede jeg SÅ mange sanglege med ham, men nu kan jeg ikke fange hans interesse med mindre jeg boltre ham fast til en stol Og ja, det har jeg jo sjovt nok ikke lyst til

Anmeld

16. september 2011

B&J

Puslingen skriver:

Dejligt at vide at han ikke skiller sig ud. Da han var mindre lavede jeg SÅ mange sanglege med ham, men nu kan jeg ikke fange hans interesse med mindre jeg boltre ham fast til en stol Og ja, det har jeg jo sjovt nok ikke lyst til

hihihi nej det kan jeg godt forstå du ikke har lyst til og nej din dreng er en helt alm dejlig dreng, så du må prøve engang i mellem og se om han har lyst

Anmeld

16. september 2011

2721

B&J skriver:

hihihi nej det kan jeg godt forstå du ikke har lyst til og nej din dreng er en helt alm dejlig dreng, så du må prøve engang i mellem og se om han har lyst

Ihh hvor er det skønt at vide

Anmeld

16. september 2011

2721

B&J skriver:

Ihh hvor er det skønt at vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.