afsted til tjek

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. august 2011

SaNiNa

Min lillepige har ikke rigtig været aktiv idag, kun til morgen meget tidlig hvor hun virkelig bare var aktiv.

Samtidig med jeg har utrolig meget kvalme, hovedpine og er rigtig meget utilpas, så jdm ville lige have mig ind til et tjek.

Har næsten ikke sovet i nat pga smerter har bare ligget og hold om min store dreng som helst skal være hos sin mor hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

maryjane

Sanne og Nicklas skriver:

Min lillepige har ikke rigtig været aktiv idag, kun til morgen meget tidlig hvor hun virkelig bare var aktiv.

Samtidig med jeg har utrolig meget kvalme, hovedpine og er rigtig meget utilpas, så jdm ville lige have mig ind til et tjek.

Har næsten ikke sovet i nat pga smerter har bare ligget og hold om min store dreng som helst skal være hos sin mor hele tiden

Held og lykke! Håber ikke der er noget. (:

Anmeld

30. august 2011

Sifling

Sanne og Nicklas skriver:

Øv, jeg har det bare nøjagtigt ligesådan! Men har fået at vide det er meget normalt op til fødslen.. Men håber da for at alt er okay!

Anmeld

30. august 2011

SaNiNa

tak piger.

Ligger med en ctg kurve på mavsen nu og lillepigen har det fint og ikke engang en enkel plukvee kan det blive til.

Har fået taget nogle blodprøver så nu venter vi på svar på dem.

Er utrolig træt

Anmeld

30. august 2011

maryjane

Godt der ikke er noget med baby, så håber vi bare der ikke er noget med dig.

Men må sige jeg har det lidt a la den måde du også har, men alt viste negativ hos læge og JM. Så det er bare træls.

Anmeld

31. august 2011

SaNiNa

Og jeg har sørme fået en blærebetændelse en slem en af af dem.

Har ikke rigtig mærket lillepigen siden i går aftens så håber snart hun står op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.