Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frøken Christiansen skriver: lå igår aftes med kæresten i sengen hvor vi begyndte at snakke om lille pigen og når jeg skal føde.. når man tænker på at på torsdag er der 5 uger til min termin men der er F****** 3 uger til hun faktisk kan komme ud, ja for hvis hun vælger at komme ud 14 dage før så er det om 3 uger.. det er jo helt vildt.. Min kæreste sagde at det virkelig var ved at gå rigtig op for ham her på det sidste at han skulle til at være far lige om lidt, det var nærmest så det rystede i hele hans krop, og han glædede sig rigtig meget, og han var næsten sikker på at han ville fælde en enkelt tåre når han skal holde hende for første gang Så kunne det godt være man snart skulle tage sig sammen til at pakke en taske med tøj til mig og den lille
lå igår aftes med kæresten i sengen hvor vi begyndte at snakke om lille pigen og når jeg skal føde.. når man tænker på at på torsdag er der 5 uger til min termin men der er F****** 3 uger til hun faktisk kan komme ud, ja for hvis hun vælger at komme ud 14 dage før så er det om 3 uger.. det er jo helt vildt.. Min kæreste sagde at det virkelig var ved at gå rigtig op for ham her på det sidste at han skulle til at være far lige om lidt, det var nærmest så det rystede i hele hans krop, og han glædede sig rigtig meget, og han var næsten sikker på at han ville fælde en enkelt tåre når han skal holde hende for første gang Så kunne det godt være man snart skulle tage sig sammen til at pakke en taske med tøj til mig og den lille
Hihi, har samme tanker her! Og godt du sagde det med tasken, for jeg havde faktisk tænkt mig at begynde at pakke, men havde glemt det igen. Det er så stort vi skal være mooooar! Min kæreste er også virkelig spændt. Også på hvordan han ser ud i miniformat som hunkøn. Hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ann87 skriver: Det jo det, lige pludselig står i der
Det jo det, lige pludselig står i der
ja det er egentlig meget skægt at jeg denne gang har været meget mere utålmodig end jeg var første gang
Frøken J. skriver: Hihi, har samme tanker her! Og godt du sagde det med tasken, for jeg havde faktisk tænkt mig at begynde at pakke, men havde glemt det igen. Det er så stort vi skal være mooooar! Min kæreste er også virkelig spændt. Også på hvordan han ser ud i miniformat som hunkøn. Hehe
hehe ja det er jo helt vildt og det er meget snart ja fordi man bliver jo nød til at udskyde det med at pakke tasken da man jo har masser af tid, men når man så kan risikere at føde om 3 uger så må jeg sku nok heller komme igang og få pakket den taske hehe
Frøken Christiansen skriver: hehe ja det er jo helt vildt og det er meget snart ja fordi man bliver jo nød til at udskyde det med at pakke tasken da man jo har masser af tid, men når man så kan risikere at føde om 3 uger så må jeg sku nok heller komme igang og få pakket den taske hehe
Præcis! Tror jeg vil gå i gang nu.. Laver alligevel ikke noget
Frøken Christiansen skriver: ja det er egentlig meget skægt at jeg denne gang har været meget mere utålmodig end jeg var første gang
Ja egentlig!
Frøken J. skriver: Præcis! Tror jeg vil gå i gang nu.. Laver alligevel ikke noget
hehe ja tid har vi masser af
Frøken Christiansen skriver: hehe ja tid har vi masser af
Ja, livet som hjemmegående er jo VILDT stressende.. eeeeeeeller..
Frøken J. skriver: Ja, livet som hjemmegående er jo VILDT stressende.. eeeeeeeller..
hehe ja det er lidt trættende at gå herhjemme man er jo helt alene det bliver nu lidt sjovere når man har den lille herhjemme så er der jo noget at gå op i
Frøken Christiansen skriver: hehe ja det er lidt trættende at gå herhjemme man er jo helt alene det bliver nu lidt sjovere når man har den lille herhjemme så er der jo noget at gå op i
Ja, jeg synes også det er lidt kedeligt i længden faktisk.. Især her til sidst hvor det begynder at blive hårdt så man ikke kan lave så meget
Frøken J. skriver: Ja, jeg synes også det er lidt kedeligt i længden faktisk.. Især her til sidst hvor det begynder at blive hårdt så man ikke kan lave så meget
hehe ja det er lidt hårdt med den kæmpe mave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128