lægebesøg igår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. august 2011

mamiolvi

var 34+0 igår og til det sidste lægebesøg, havde en rigtig møg dag igår var i dårlig humør og tvær.. og jeg fik åbenbart alt til at lyde negativ hos lægen , ( det var det også) så siger hun kan du holde de sidste 4 uger ud, ellers og så nåede hun ikke længere inden jeg fik dårlig samvittghed og sagde ja ja okr ja selvfølgelig... er sikker på hun ville have forsøgt at få en tid til mig til det pks inden , men jeg dummede mig.. har så meget fortrudt, bare en uge mindre ville jo være fedt...øv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

SaNiNa

Sådan dag er der jo, kan kun sige Nicklas også har en dårlig dag i dag, så tror fredag blive en mor søn dag for han skal være hos mig hele tiden sov ved mig side hos mig, mor skal lege med tog hvilket hun ikke rigitg kan mere for maven er pænt meget i vejen, han er hidsig hele tiden og skaber sig utrolig meget.

Må sige at hvis du kun er 34 + så er det nok bedst lige at vente de sidste 4 uger med ks´et så den lille er blevet noget større og færdig udvilket. Men ja en eller to uger mindre ville være skønt for os, men nok ikke på samme måde for den lille.

Anmeld

30. august 2011

mamiolvi

Sanne og Nicklas skriver:

Sådan dag er der jo, kan kun sige Nicklas også har en dårlig dag i dag, så tror fredag blive en mor søn dag for han skal være hos mig hele tiden sov ved mig side hos mig, mor skal lege med tog hvilket hun ikke rigitg kan mere for maven er pænt meget i vejen, han er hidsig hele tiden og skaber sig utrolig meget.

Må sige at hvis du kun er 34 + så er det nok bedst lige at vente de sidste 4 uger med ks´et så den lille er blevet noget større og færdig udvilket. Men ja en eller to uger mindre ville være skønt for os, men nok ikke på samme måde for den lille.

Ja selvfølgelig skal hun blive der inde noget endnu , men skal føde når jeg Er 38 plus tre og det ville ikke gøre mig noget hvis det kom til at hedde 37 plus 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.