har brug for jeres råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.247 visninger
20 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Anonym trådstarter

Hej jeg står og skal til læge her i formiddag. jeg skal have lavet en gyn undersøgelse.. men jeg har fået min mens. jeg har prøved at e-mail til lægen. der er ikke kommet svar.. skal jeg aflyse eller tage tiden... vil jo helst ikke bare komme for at gå igen..så kan en anden jo ligeså godt få tiden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Hej jeg står og skal til læge her i formiddag. jeg skal have lavet en gyn undersøgelse.. men jeg har fået min mens. jeg har prøved at e-mail til lægen. der er ikke kommet svar.. skal jeg aflyse eller tage tiden... vil jo helst ikke bare komme for at gå igen..så kan en anden jo ligeså godt få tiden....

Tag da og ring til lægen istedet.. Det er noget hurtigere og nemmere.. Jeg ville ikke tage tiden, men få den udskudt 1 uge

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

Tag da og ring til lægen istedet.. Det er noget hurtigere og nemmere.. Jeg ville ikke tage tiden, men få den udskudt 1 uge

jeg har ikke mulighed for at ringe min mobil virker ikke

Anmeld

30. august 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

jeg har ikke mulighed for at ringe min mobil virker ikke

Har de ikke sådan en side hvor du selv kan aflyse tider osv.. det har min læge nemlig.. Så kan man gå ind og bestille og afbestille tider selv..

Anmeld

30. august 2011

Sara.

Jeg har haft samme "problem"..... Ringede til min læge som sagde at det slet ikke gjorde noget, jeg skulle bare komme som aftalt.

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

Har de ikke sådan en side hvor du selv kan aflyse tider osv.. det har min læge nemlig.. Så kan man gå ind og bestille og afbestille tider selv..

jo men ville lige høre hvad i syndes.. der er kun en time til jeg skal komme så er ret sent at aflyse havde håbet jeg fik svar her i morges ...

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

lærkes_mor skriver:

Jeg har haft samme "problem"..... Ringede til min læge som sagde at det slet ikke gjorde noget, jeg skulle bare komme som aftalt.

jamen jeg kan ikke ringe da mobilen ikke virker.... så må jeg tage tiden og se hvad der sker

Anmeld

30. august 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

jo men ville lige høre hvad i syndes.. der er kun en time til jeg skal komme så er ret sent at aflyse havde håbet jeg fik svar her i morges ...

personligt ville jeg ikke tage afsted, da jeg ville synes det var grænseoverskridende for mig, men kommer an på hvordan du selv har det med det

Anmeld

30. august 2011

BABYPIGEnr4

Anonym skriver:

De kan ikke undersøge dig når du har mens, så du kan lige så godt aflyse Så kan lægen få tid til andre patienter.

Baby'este hilsner fra Helle

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

personligt ville jeg ikke tage afsted, da jeg ville synes det var grænseoverskridende for mig, men kommer an på hvordan du selv har det med det

jeg har det heller ikke særlig godt med det.. men det er også pinligt at aflyse 1 time før...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.