jer på p piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
21 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Anonym trådstarter

hvormange dage efter i har taget den sidste pille i jeres pakke går der før i får mens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Mor-til-asta-09

jeg tager min den sidste søndag også får jeg mens om torsdagen, som så slutter søndag

Anmeld

30. august 2011

Jakob'sMor

Anonym skriver:

hvormange dage efter i har taget den sidste pille i jeres pakke går der før i får mens?

Ved mig er det dagen efter - tager den sidste søndag aften og mandag morgen, tante rød

Anmeld

30. august 2011

Nettemor

da jeg var på p-piller gik der 3-4 dage. men tror det afhænger lidt af hvilke du får osv

Anmeld

30. august 2011

DortheSimonsen

Jeg plejer at få den dagen efter eller to dage efter. Har godt nok ikke fået den endnu, og det er 2 uger siden jeg skulle have den.
Mon jeg skal teste!?  

Anmeld

30. august 2011

musse1

her går der ofte 3 men nogle gange 4 dage efter jeg er stoppet med p-piller før jeg for mens

Anmeld

30. august 2011

musse1

her går der ofte 3 men nogle gange 4 dage efter jeg er stoppet med p-piller før jeg for mens

Anmeld

30. august 2011

SjeBets

før i tiden kom den dagen efter jeg holde, her på det sidste er den først komme på 5-6 dagen ... skide irriterende 

Anmeld

30. august 2011

Lisbeth85

Jeg stopper onsdag og får det røde sen fredag / tidlig lørdag. Det er lidt forskelligt...

Anmeld

30. august 2011

Prinsessens'Mor<3

Anonym skriver:

ca 5 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.