lægerne er i tvivl om jeg er "gravid uden for livmoderen"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Anonym trådstarter

ja, fordi mine tests først bliver positive efter 1 min.. forstår det ik  er virkelig nervøs nu, blev ringet op af lægen der sagde at de sku scanne mig idag... men ??? hvorfor tror de jeg er gravid uden for livmoderen ?? har test dag idag men mine test er megaaa svage stadig, men stregen er der... men kommer dog først efter 1 min ?

dog er stregen blevet mere svag de sidste par dage....

iiiiiih er virkelig nervøs... sidder ude på skolen og er slet ik til at komme i kontakt med overhovedet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Nettemor

Anonym skriver:

ja, fordi mine tests først bliver positive efter 1 min.. forstår det ik  er virkelig nervøs nu, blev ringet op af lægen der sagde at de sku scanne mig idag... men ??? hvorfor tror de jeg er gravid uden for livmoderen ?? har test dag idag men mine test er megaaa svage stadig, men stregen er der... men kommer dog først efter 1 min ?

iiiiiih er virkelig nervøs... sidder ude på skolen og er slet ik til at komme i kontakt med overhovedet...

Anmeld

30. august 2011

Jakob'sMor

Anonym skriver:

Håber alt er som der skal være

Anmeld

30. august 2011

BABYPIGEnr4

Anonym skriver:

Svar efter 1 min.? Hvor langt er du henne? Min graviditetstest var først positiv efter 6 uger og det tog da 3 min. Er i dag 32 uger henne. Har du spurgt lægen hvorfor de tror det er uden for livmoderen - jeg ville ringe til lægen nu mellem 8-9 og spørge. Klart du bliver ufokuseret - tag dog hjem hvis du er ked af det eller urolig - pas på dig selv ik'

Knus til dig hilsen Helle

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

BABYPIGEnr4 skriver:

Svar efter 1 min.? Hvor langt er du henne? Min graviditetstest var først positiv efter 6 uger og det tog da 3 min. Er i dag 32 uger henne. Har du spurgt lægen hvorfor de tror det er uden for livmoderen - jeg ville ringe til lægen nu mellem 8-9 og spørge. Klart du bliver ufokuseret - tag dog hjem hvis du er ked af det eller urolig - pas på dig selv ik'

Knus til dig hilsen Helle

er min. 4+3 henne

Anmeld

30. august 2011

Nessie

for at alt er okay.

Anmeld

30. august 2011

Snehund

Jeg testede først positiv 10 dage efter forventet mens!

Håber for dig, at alt er i skønneste orden.

Anmeld

30. august 2011

BABYPIGEnr4

Anonym skriver:

er min. 4+3 henne

Prøv med morgenurin, det viser det tydeligere

Baby'este hilsner fra Helle

Anmeld

30. august 2011

Miss T

Jeg har to piger og begge gange kom stregen først efter noget tid.. Jeg ville ikke bekymre mig unødigt, du kan alligevel ikke gøre fra eller til..

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

BABYPIGEnr4 skriver:

Prøv med morgenurin, det viser det tydeligere

Baby'este hilsner fra Helle

nej gjorde den ikke... har desværre os her til aften aboteret ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.