Hej Ny her!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. januar 2009

Louise85

Hejsa:-)

Jeg må heller melde mig under fanerne:-)

Jeg hedder Louise og er 23år. Jeg venter mit første barn, termin den 11 juni, hvis han gider gøre entré der! Og ja det er en HAN- Muligvis en Theis:-) Vi har været til kønsscanning den 3 jan- måtte da bare se hvad der gemte sig derinde.
Jeg skal til MD den 23 jan- Lang tid til, føles det. Glæder mig til at se ham igen.

Tillykke med alle jeres graviditeter:-) SKØNT og ja så må vi altså få lidt mere gang i denne gruppe!! :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2009

SaNiNa

Velkommen til Juni gruppe... her er desværre ikke så meget gang i den men håber der kommer flere...

Sanne

Anmeld

18. januar 2009

Marlene.B

Hej Louise.
Velkommen til, som Sanne skrev er der ikke så mange her, men så må vi andre prøve at holde sammen, ikk?
Jeg har termin 6 juni og det er mit andet barn,min krudtugle på 2 et halvt løber rundt her i stuen.
Sidst havde jeg en nem og god graviditet og håber denne vil være på samme måde, hvis det bare snart kunne blive forår så jeg kan komme ud i haven.
Hilsen Marlene

Anmeld

22. januar 2009

MorKirstine

Hejsa med jer.

Jeg er en 21 årig fra Randers, som venter mit første barn

Jeg har termin d.16 juni. Min forlovede og jeg skal til scanning d.29 januar. Vi glæder os rigtig meget til at se den bette igen Vi håber vi kan få kønnet af vide, så vi kan komme ud og få købt nogle kønsbestemte ting

Håber på at høre fra jer

Knus Kirstine.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. februar 2009

SaNiNa

MorKirstine skriver:

Hejsa med jer.

Jeg er en 21 årig fra Randers, som venter mit første barn

Jeg har termin d.16 juni. Min forlovede og jeg skal til scanning d.29 januar. Vi glæder os rigtig meget til at se den bette igen Vi håber vi kan få kønnet af vide, så vi kan komme ud og få købt nogle kønsbestemte ting

Håber på at høre fra jer

Knus Kirstine.

Velkommen til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.