Influenza og hoste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Carina1977

Jeg fik jo influenza for 1 uge siden. jeg blev feberfri i løbet af torsdagen. Jeg har det som sådan fint nok nu....jeg føler mig rimelig rask, men jeg bliver bare ved med at hoste. Det er den der irriterende kriller-hoste. Den ødelægger min nattesøvn, og jeg vågner op flere gange i løbet af natten i et hosteanfald.

Er der nogen der har et godt råd til noget, der kunne lindre hosten?

Hvor længe kan man forvente, at man bliver ved med at hoste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Leneur

Carina1977 skriver:

Jeg fik jo influenza for 1 uge siden. jeg blev feberfri i løbet af torsdagen. Jeg har det som sådan fint nok nu....jeg føler mig rimelig rask, men jeg bliver bare ved med at hoste. Det er den der irriterende kriller-hoste. Den ødelægger min nattesøvn, og jeg vågner op flere gange i løbet af natten i et hosteanfald.

Er der nogen der har et godt råd til noget, der kunne lindre hosten?

Hvor længe kan man forvente, at man bliver ved med at hoste?

Jeg er bare ganske alm. forkølet med hoste og har gået i 10 dage nu men har købt nogle pastiller hos rema der hedder: gå væk i morgen og de hjælper da lidt på det.

Anmeld

30. august 2011

Carina1977

Leneur skriver:

Jeg er bare ganske alm. forkølet med hoste og har gået i 10 dage nu men har købt nogle pastiller hos rema der hedder: gå væk i morgen og de hjælper da lidt på det.

Ok det kunne være man skulle forsøge sig med dem

Jeg havde i hvert fald igen en elendig nat

Anmeld

30. august 2011

CamillaValby

Det kan ikke være at du også har haft en omgang lungebetændelse?

Jeg har lige ligget med influenza også som hammer irriterende også satte sig som lungebetændelse efterfølgende. Jeg er så på pencilin, men hoster meget nu og det er jo lungerne som er i gang med at blive renset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.