Idag kom jeg i børnehaven og Simones mor var der samtidig med mig. Idun og simone kom løøøbene og sagde: VI SKAL LEGE SAMMEN!!! - hvornår må vi?...
Så vi aftalte at vi tager Simone med hjem på fredag, også kan de lege sammen fredag eftermiddag og aften. De vil gerne sove sammen, men ikke første gang at Simone kommer hjem til os. Næste gang, så sover jeg hos jer ik? Sagde Simone.
De har også snakket om at sove sammen, hjemme hos Simone, så det må vi lige se på. Det ville være smart at gøre næste fredag, da vi har en invitation til et selskab. Nu må vi lige se på det

Men det bliver i hvertfald hyggeligt nok.
Så kom vi ud i bilen og Idun sagde, at hun havde aftalt med Estrids mor, at hun skulle med Estrid hjem i morgen?!... haha... OKAY... Jeg tror liiiiige jeg skal ringe til Estrids mor og høre, hvordan og ledes...

Så jeg ringede, da jeg kom hjem og hørte om de havde aftalt det osv... Idun havde vidst taget det lidt mere bogstaveligt, men det var ok med Estrids mor. Så i morgen skal Idun så med Estrid hjem og blive hentet kl 1930

Lige præcis i morgen, er det bare vildt fedt faktisk, for jeg har et meget presset program på arbejde, så det vil faktisk være rigtig fedt, hvis jeg lige kan trække den en halv time og ikke tænke på, om jeg nu kan nå hjem og hente inden børnehaven lukkede

Det er lidt presset nogengange, når jeg bliver nødt til at hente MINDST 3 dage om ugen og samtidig skal aflevere. Men det går jo!!!

Og super skønt, at der så lige engang i mellem kommer sådan en der lige siger: Vi tager lige Idun med hjem

Men jeg syntes nu bare det er vildt dejligt, at hun er begyndt at have veninder faktisk... Også må vi lige finde ud af om hun kan lege med Mike, her hjemme en dag

KRAM
Zafir - og Idun med legedates, 2 dage i træk!!