Ih.. 37+0.... snart i mål... Jubiii...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Så er jeg 37+0.... Alt er som det skal være... Nu kan jeg bare gå og vente på at føde...  Årh jo, har temmelig ondt og en meget god murren.... Sååh... 

Her er lige et dugfrisk billede... Vægten siger +28 kg... 

Hamrende lækker mavse med en baby, som vender den RIGTIGE vej! Haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Hamrende lækker mavse med en baby, som vender den RIGTIGE vej! Haha

Hehe ja, det er skisme skønt at hun vender rigtigt...  Tak skal du have.... 

Anmeld

30. august 2011

Hailiesmom11

Jamen du får lige en omgang ve-støv herfra fik ikke brugt alt det jeg fik pustet min vej for et par måneder siden

Anmeld

30. august 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

hehe... Jeg nægter at blive gravid igen...  Glæder mig til at vise hende frem... 

Kan jeg godt forstå. Skulle der komme flere børn, må det blive adoption

Anmeld

30. august 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Tak skal du have....  Ih ja det er rigtig spændende nu... Glæder mig så meget... Det er helt vildt... 

det forstår jeg godt. det må da være dejligt at kunne se frem til at lige om lidt er i en mere i familien. det kan jo ske når som helst godt og vel.

Anmeld

31. august 2011

Mira0911

NNM skriver:

det forstår jeg godt. det må da være dejligt at kunne se frem til at lige om lidt er i en mere i familien. det kan jo ske når som helst godt og vel.

Ja det er jo det, er spændt på hvornår det sker... Overlægen fortalte statitisk set, hvis man gik over tid første gang, så var der også store chancer for at man gjorde det anden gang... Øv bøv... 

Nu skal jeg til jordemoder i næste uge, og prikker lidt til hende om igangsættelse på terminen.... 

Faktisk en del efterhånden siger jeg føder før tid.... 

Anmeld

31. august 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Kan jeg godt forstå. Skulle der komme flere børn, må det blive adoption

Ja lige præcis... 

Anmeld

31. august 2011

Mira0911

Wulffi89 skriver:

Jamen du får lige en omgang ve-støv herfra fik ikke brugt alt det jeg fik pustet min vej for et par måneder siden

Tusind tak.. det kan jeg sagtens bruge... 

Anmeld

31. august 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Ja det er jo det, er spændt på hvornår det sker... Overlægen fortalte statitisk set, hvis man gik over tid første gang, så var der også store chancer for at man gjorde det anden gang... Øv bøv... 

Nu skal jeg til jordemoder i næste uge, og prikker lidt til hende om igangsættelse på terminen.... 

Faktisk en del efterhånden siger jeg føder før tid.... 

okay. håber hvertfald ikk du skal gå over tid også bare når du har haft det som du har vil det da være bedst at hun kommer før termin eller lige til termin.

krydser da fingre for at din jordmor er samarbejdsvillig og villig nok til at sætte dig igang hvertfald bare til termin jo.

Anmeld

31. august 2011

Mira0911

NNM skriver:

okay. håber hvertfald ikk du skal gå over tid også bare når du har haft det som du har vil det da være bedst at hun kommer før termin eller lige til termin.

krydser da fingre for at din jordmor er samarbejdsvillig og villig nok til at sætte dig igang hvertfald bare til termin jo.

Det er slet ikke sjovt at have det så skidt hele vejen igennem... 

Min jordemoder vil have jeg skal gå 10 dage over tid, hvis der ikke er sket noget inden termin... 

Overlægen siger det samme nu, da hendes vægt er helt fint... 

Jeg må se om hun er samarbejdsvillig.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.