Så navlere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
0 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Mira0911

Vi efterlod hjemmet med rendende tømre og kørte til scanning idag hos overlægen som foretog vendingsforsøget i Torsdags... 

Vi kommer ind på svangergangen i Silkeborg som stadig havde en enkelt stue med scanner og det hele... Jeg fiser med det samme på toilet, da jeg havde en blære som var godt fyldt... 

Bagefter går jeg ned i venteværelse og drikker end masse vand.. aaah.... Trængte jeg til... 

Kort tid efter blev vi kaldt ind til scanningen, og på vej ned til stuen vi skulle ind på, fortalte vi overlægen at vi altså ikke har kunne mærke hovedet her i løbet af weekenden... Han sagde nåååh, er hun i drille hjørnet - Jaaa svarede vi.... 

Jeg lagde mig på briksen og så kom hele forklaringen på HVORFOR vi ikke har kunne mærke hendes hoved... 

Hun har simpelthen sat sig fast.. NÆSTEN... Man kan rokke MEGET lidt med hendes hoved... Så de sidste dage har hun virkelig arbejdet på at komme ned og sætte sig fast... Så det var den bedste nyhed vi idag har fået... 

JUBIIIII.... Jeg skal føde selv.... 

Så nu er der ikke noget at bekymre sig om... 

Så jeg er glad og tilfreds... Overlægen sagde, nu skulle jeg altså bare i gang med at føde.. For nu er det i orden at hun kommer til verden.... 

Årh jo... Hendes vægt hedder 2700g nu... Så hun bliver også en 3 kg's baby når hun melder sin ankomst... Måske end lille smule mere en Julie som vejede 3070g 14 dage over tid... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.