Yd yd ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Mettemus

Jeg er simpelthen ved at dø af grin ...

Laurits har inden for de sidste par uger opdaget sin tissemand. Ooork man hvor det sjovt! Han maser, trækker og hiver i den så alle mænd i nærheden krymper sig. Vi snakkker at lægge alle kræfterne i - Kylling behandler de orm han hiver op af jorden bedre end det her!

Jeg kan ikke forstå det ikke gør ondt på ham, men så længe han bliver ved og ikke beklager sig må jeg bare grine, for det ser så sjovt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Laurits har inden for de sidste par uger opdaget sin tissemand. Ooork man hvor det sjovt! Han maser, trækker og hiver i den så alle mænd i nærheden krymper sig. Vi snakkker at lægge alle kræfterne i - Kylling behandler de orm han hiver op af jorden bedre end det her!

Jeg kan ikke forstå det ikke gør ondt på ham, men så længe han bliver ved og ikke beklager sig må jeg bare grine, for det ser så sjovt ud

x 2 - Jørn griner ligeså meget som mig! 

Anmeld

29. august 2011

Marco2

Party ON!!

Anmeld

29. august 2011

CA

Jeg ligger på gulvet og griner på den der måde, hvor kinderne bare ikke vil komme ud af øjnene igen! 
Og Martin gør næsten det samme, men han har vist lidt ondt af drengen også... 

Anmeld

29. august 2011

Mettemus

Arhmen for pokker! Boys will, åbenbart, be boys! Håber ikke det går ud over min fremtidige karriere som farmor?

Anmeld

29. august 2011

piadas

Mettemus skriver:

Haha, hvor er det godt! Jeg griner næsten lige så meget som Anne og Jørn! Men også kun næsten, fordi jeg lige har haft Ida i bad pga. bræk ud over hele Ida og sengen!

Anmeld

29. august 2011

DK

Ha ha ha ha... sejt at han kan hive i den! Her hiver Richard kun i nosserne. Tilgengæld får hele molivitten MANGE slag, a la trommeslag. Mikkel krymper sig. Richard griner bare.

MÆND

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.